Hvad går folk ellers og laver?

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
snigepige
Indlæg: 284
Tilmeldt: 3. aug 2008, 19:13
IRC nickname: Snigepige
Geografisk sted: Nykøbing Mors

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf snigepige » 17. dec 2008, 02:19

christian.arvai skrev:det var sjovt at der er andre herinde der er dyrker sejlsport, jeg han selv sejlet meget i Drabant 38 (mine forældre var med til at udvikle den bådtype), desuden nogle Dm i drabant 24 og Lm 23, men overall var det hver weekend hele sommeren og alle ferier der blev brugt på vandet, pga at jeg lige har købt hus er det eneste jeg pt har en Flipperjolle, men kors hvor er den også svær at sejle hvis der kommer vind :D


ps: var det ikke vildt spændene at sejle på aurora ?


Jo det var superlækkert. Men det var jo bare en bette sviptur på en uge. De sidste år har vi ikke været så meget afsted, og det virker lidt til at min far ikke er så hooked på det længere, så derfor tager jeg duelighedsbevis nu så jeg kan sejle uden han skal med. Har aftalt med en veninde at vi skal tage en tur til sommer, men om det bliver fjordsejlads eller om vi tager ned langs østkysten tager vi til den tid.

Kender ikke så meget til det med bådtyper, ved lidt om de sprydstagsriggede men ellers ikke. Eneste fordom er at glasfiber-både er mærkeligt noget - har ikke lyst til at sejle rundt i noget der er rørt op i en spand :lol:
Mange hilsner Gry
---------------------------------------------------------------------------------------
http://jegharenmeningom.wordpress.com/
http://twitter.com/Snigepige


Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Christian.Arvai » 17. dec 2008, 02:28

snigepige skrev:Kender ikke så meget til det med bådtyper, ved lidt om de sprydstagsriggede men ellers ikke. Eneste fordom er at glasfiber-både er mærkeligt noget - har ikke lyst til at sejle rundt i noget der er rørt op i en spand :lol:


:lol: Så slemme er glasfiberbåde nu ikke, men kan det vel trøste dig at jeg i en kortere periode arbejdede hos en skibstømrer, så jeg har skam prøvet at skifte plankerne i bunden af træskibe :D
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

snigepige
Indlæg: 284
Tilmeldt: 3. aug 2008, 19:13
IRC nickname: Snigepige
Geografisk sted: Nykøbing Mors

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf snigepige » 17. dec 2008, 02:32

christian.arvai skrev: :lol: Så slemme er glasfiberbåde nu ikke, men kan det vel trøste dig at jeg i en kortere periode arbejdede hos en skibstømrer, så jeg har skam prøvet at skifte plankerne i bunden af træskibe :D


Nej det er de jo nok ikke - man kan sige at dem skal man ikke pudse i bund ind imellem og lakere osv osv så meget i jo.
Mange hilsner Gry
---------------------------------------------------------------------------------------
http://jegharenmeningom.wordpress.com/
http://twitter.com/Snigepige


Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Don S » 18. dec 2008, 15:16

snigepige skrev:Al ære og respekt for det - det ser SÅ sejt ud. Hmm, så kender du uden tvivl min fætter fra Frederecia af :O) han hopper også rundt over det hele og mener også han er med ude at optræde osv. Var i hvert fald med til cph moves. Lasse hedder han.

Jeg kan umiddelbart kun tænke på en Lasse fra Fredericia, og han hedder Lasse Hammer. Vi... Har nogle uoverenstemmelser, hvis man kan udtrykke det sådan, mht. hvornår en video er relevant at lægge ind på et parkour-forum. Men det er primært hans ven, Jacob Jensen (JJ Flips), jeg har diskuteret med.

Skægt hvordan man kender folk på kryds og tværs.
Billede

Billede Billede

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Casper Hansen » 18. dec 2008, 15:30

@ Don:

Skulle hilse mange gange fra Joe haha :lol:
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

snigepige
Indlæg: 284
Tilmeldt: 3. aug 2008, 19:13
IRC nickname: Snigepige
Geografisk sted: Nykøbing Mors

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf snigepige » 19. dec 2008, 09:09

Don S skrev:Jeg kan umiddelbart kun tænke på en Lasse fra Fredericia, og han hedder Lasse Hammer. Vi... Har nogle uoverenstemmelser, hvis man kan udtrykke det sådan, mht. hvornår en video er relevant at lægge ind på et parkour-forum. Men det er primært hans ven, Jacob Jensen (JJ Flips), jeg har diskuteret med.

Skægt hvordan man kender folk på kryds og tværs.


:oops: hehe, nå, men JEG kan altså godt li ham haha, ej, det kan selvf ikke undgåes at der er nogen man ikke kan så godt med som med andre så fair nok :)

Men ja, det ender da med at vi alle kender hinanden i forvejen.
Kan huske da jeg kom på teknisk skole i aalborg i '00 så viste det sig at jeg faktisk sad i klasse med to jeg kendte fra hedengangne netstationen, ganske løjerligt
Mange hilsner Gry
---------------------------------------------------------------------------------------
http://jegharenmeningom.wordpress.com/
http://twitter.com/Snigepige


eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf eitreach » 19. dec 2008, 21:09

Så kom jeg hjem fra aftensmad hos de gamle, med aftensmad til imorgen.. Nu står den så på powernoise og afslapning.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Don S » 20. dec 2008, 01:26

Casper Hansen skrev:@ Don:

Skulle hilse mange gange fra Joe haha :lol:

Hehe, glæder mig til Århus Jam '09.

Og så er der dem der forsvinder op nordpå i morgen kl. 0500 (dvs. søndag kl. 5:00). Bliver nice at komme ud af landet.
Billede

Billede Billede

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Casper Hansen » 20. dec 2008, 12:49

Restituerer efter julefest på gymnasiet.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Casper Hansen » 5. jan 2009, 20:50

Lige bakser jeg med ThemesCreator og GIMP så jeg kan få mig et fint Death tema til min nye smarte mobil.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf eitreach » 5. jan 2009, 22:13

Jeg sidder og får gennemlyttet en pokkers masse Kamelot, forhåbentligt - og så står den ellers på Star Trek bagefter.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Don S » 6. jan 2009, 15:08

Lige før øvede jeg mig i at overblow'e på min Lee Oskar mundharpe.
Billede

Billede Billede

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Christian.Arvai » 9. jan 2009, 10:20

Jeg skal ud i kulden og skrue generatoren af min bil, den bolt der holder remhjulet smuttede af under kørsel, så nu skal jeg skille det ad og skaffe lidt smådele, ikke at det bliver dyrt at lave, men det er #¤%"#¤% irreterende at skulle rode med det.


PS: Dem af jer der har læst Tintin og kaptajn Haddock ved hvad jeg mener :wink:
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Don S » 9. jan 2009, 20:05

Er lige kommet hjem efter at have været nede i Buddha's Jazz Club og høre Ibrahim Electric for 25 kroner. HELT klart det værd!
Billede

Billede Billede

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Hvad går folk ellers og laver?

Indlægaf Casper Hansen » 9. jan 2009, 20:07

Nyder noget Dying Fetus på surroundanlægget. Fik endelig købt en switchbox hos http://www.elektronik-lavpris.dk/. De har en kunde PC stående, som kører en GNU/Linux distro med KDE :lol: Så også en meget gammel skærm med et Ubuntu klistermærke på hehe.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster