for at kunne oprette forbindelse til et windows fjernskrivebord hvor jeg skal oprette en VPN forbindelse først har jeg brug for hjælp til oprettelse af denne VPN.
Den handelsskole jeg går på har kun lagt vejledninger ud til windows xp og vista og jeg ved ikke hvordan jeg så skal oprette forbindelsen
hvordan opretter jeg en VPN forbindelse?
-
- IRC nickname: NinnaM
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: hvordan opretter jeg en VPN forbindelse?
NinnaM skrev:for at kunne oprette forbindelse til et windows fjernskrivebord hvor jeg skal oprette en VPN forbindelse først har jeg brug for hjælp til oprettelse af denne VPN.
Den handelsskole jeg går på har kun lagt vejledninger ud til windows xp og vista og jeg ved ikke hvordan jeg så skal oprette forbindelsen
kære nina...
skal vi hjælpe dig må du altså give os mere info.
men klik på netværksikonet og vælg vpn forbindelser og så se om du kan finde ud af det selv... skal du have mere hjælp så må du give mere info. f.eks i form af links til de guides du siger der findes til windows
-
jeg skal prøve. men det er svært. jeg ved ikke ret meget om det her, og prøver så godt jeg kan. Hvis ikke jeg kan få det her til at virke må jeg jo bare skifte til windows igen
-
jeg kan desværre ikke give link til windows guiden da min skole beskytter den med en adgangskode, men skal se hvad jeg kan gøre med det
-
jeg finder selv ud af at løse problemet med den ITansvalige på min skole da det nok er lettere for ham når han har adgang til de forskellige ting vdr skolens netværk