firefix blir nogen gane mat grå og så kan den ik bruges og

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
peter&lillo
IRC nickname: analfabeten

firefix blir nogen gane mat grå og så kan den ik bruges og

Indlæg af peter&lillo »

firefio blir nogen gane mat gråli og så kan den ik bruges også kommer den igen har først fået proplemet får nogen dage siden det kommer og går??? hvad kan det være??
det er kun firefox det sker for??? :cry: øv trist
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: firefix blir nogen gane mat grå og så kan den ik bruges og

Indlæg af zob »

Der er en eller anden konflikt eller noget. Det er sandsynligt at det er flashplayeren, men det er på ingen måde sikkert.
Prøv at skrive about:plugins i firefox' adresselinje og fortæl hvad der står - især om flash. (Det kan måske også være java).

Du kan også prøve at starte firefox ved at skrive firefox i en terminal og se om der dukker noget på, især selvfølgelig når den hænger.

Du kan også have en eller anden extension der ikke makker ret. Du kan prøve at disable dine extensions en for en, og se om du kan finde ud af hvornår problemet er løst.

Eller du kan skrive ALT+F2 og skrive firefox -safe-mode. Her kan du vælge hvad du vil starte op med og således pejle dig ind på en eventuel fejl.
peter&lillo
IRC nickname: analfabeten

Re: firefix blir nogen gane mat grå og så kan måske LØST

Indlæg af peter&lillo »

Shockwave Flash

Filnavn: libflashplayer.so
Shockwave Flash 10.0 r45

MIME Type Beskrivelse endelser Aktiveret
application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Ja
application/futuresplash FutureSplash Player spl Ja
også fik jeg lavet noget lort så firefox åbne to vindure i et ups men alvet et format c så tor det virker igen
miste min kode til aMSN bare øv ellers tor jeg det virker i gen :) vh takker mange gane