ÅH! - Savner SOMMER og min gamle KAWASAKI!

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Wrisberg
Geografisk sted: Haslev, sjælland

ÅH! - Savner SOMMER og min gamle KAWASAKI!

Indlæg af Wrisberg »

NU er det snart for hårdt. Hvis bare det var sommer, og min gamle kawa stadig var her, i samme stand som for et år siden . . . !

Jeg blev påkørt af en kvinde i sommers og brækkede min ryg 2 steder. Men jeg er på vej mod toppen igen. værre er det dog gået min gamle elskede kawasaki, som jeg har lagt maaaaange timer i!

Ta evt et kig på den her.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1981

flere billeder her

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/al ... lbumID=289

Håber jeg en dag tør hoppe op på sådan'en igen!
Jonas Wrisberg

W520
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Re: ÅH! - Savner SOMMER og min gamle KAWASAKI!

Indlæg af Warhawk »

Hejsa,

Du er heldig at have overlevet - og ikke mindst at du ikke er invalid efter sådan en tur. Men du siger sgu noget. Jeg kunne også godt tænke mig sommer og en tur på kværnen. Som dig har jeg også haft Kawasaki - jeg havde en GPX 750R, en rigtig fed maskine.

Du må bare op på kværnen igen (når du får en ny), selvom jeg godt forstår at du er lidt utryg ved tanken.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

Indlæg af kok »

hvis det var noget har jeg en z650 c3årg 78 i orginallak som vi sikkert kan handle om...
Wrisberg
Geografisk sted: Haslev, sjælland

Indlæg af Wrisberg »

efter lægerne er det ikke godt jeg kører før om 2-3 år. mine brud i ryggen skal være ok først. Så nej tak. og så lige en anden ting. Hvis det er en 650'er , fra 78, så er det ikke en c3'er. Så er det en B'er. Enten B1' eller B2'
Jonas Wrisberg

W520
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

Indlæg af kok »

nej den er god nok.... det er en amerikaner og c3 dukkede op over there i 78..det er blevet bekræftet af flre kawa kyndige. men i hvertfald held og lykke med at få ryggen samlet sammen så du kan komme ud og fræse igen