Er der nogen der har styr på Freemind? (LØST)

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Kenan

Er der nogen der har styr på Freemind? (LØST)

Indlæg af Kenan »

Hejsa...

Jeg er i den spæde opstart af en relativt stor opgave, og vil gerne forsøge at bruge freemind som et værktøj under processen og dermed vedlægge tankeprocessen som bilag.
Det er installeret og alt, men det er som om nogen af funktionerne ikke virker. Mit ctrl + z virker ikk, hvilket gør det et prblem at slette, og jeg kan ikke flytte på branches. I de tutorials jeg har set og læst virker det til de bare skal trækkes og droppes??

På forhånd takker :D

Kenan
Senest rettet af Kenan 22. jan 2010, 17:51, rettet i alt 1 gang.
Micro.. Microso... hvad??
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Er der nogen der har styr på Freemind?

Indlæg af zob »

Jeg burde måske ikke sige det her, men jeg finder xmind noget nemmere bruge. http://www.xmind.net/
De har en gratis version og en "pro" som blandt andet kan ekportere til pdf, og den kan downloades som deb.pakke til ubuntu i både 32 og 64 bit.
Kenan

Re: Er der nogen der har styr på Freemind?

Indlæg af Kenan »

Aha... fandt ud af det kun var fordi ubuntu kun installere en gammel version, og man skal finde den nye på nettet. Den gamle har kun meget få features, modsat den nye, som rent faktisk er anbefalelses værdig... :D

Tak for buddet på det andet program, det ser og godt ud, men efter den nye er blevet indstalleret synes jeg den er ret overskuelig og god, den burde du prøve.. :D

Takker

Kenan
Micro.. Microso... hvad??