Hej.
Jeg har lige installeret Kubuntu for at se hvor langt det var kommet siden jeg tjekkede sidst, og jeg har nu problemer med at få mit mobile bredbånd til at virke under Kubuntu.
I Ubuntu, der popper den selv frem med en guide og det hele, der var jeg så inde for at se hvordan den stod når det virker.
Jeg prøvede derefter i Kubuntu, men den finder den ikke, når jeg så har indtastet den manuelt og sat den op, er den på listen i netværk, men den virker ikke, trykker på den, intet sker.
Jeg har prøvet lidt af hvert, men nu må jeg søge hjælp, det virker bare ikke med Kubuntu.
Ved godt dette er et UBUNTU forum, så bær over med mig hvis denne tråd INTET har at gøre herinde, så skal i bare lige give mig besked så jeg ved hvor jeg skal gå hen med mine Kubuntu spørgsmål, jeg har nemlig selv kun kunne finde engelske forums med Kubuntu, og da jeg ikke er god til hverken Ubuntu eller Kubuntu eller engelsk, gør det det lidt sværere.
På forhånd tak.
Ubuntu / Kubuntu 9.10 64 bit, mobilt bredbånd? (LØST)
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Ubuntu / Kubuntu 9.10 64 bit, mobilt bredbånd? (LØST)
Senest rettet af Spotten 13. jan 2010, 16:32, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Køge
Re: Ubuntu / Kubuntu 9.10 64 bit, mobilt bredbånd?
Prøv at brug programet vwdial og sæt dit bredbånd op via det.
EDIT: Googlede lige - det ser ud til der et problem omkring KDE network manager og bredbånd. Du kan løse det ved at bruge Gnome net work manager.
Installere: network-manager-gnome
EDIT: Googlede lige - det ser ud til der et problem omkring KDE network manager og bredbånd. Du kan løse det ved at bruge Gnome net work manager.
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Re: Ubuntu / Kubuntu 9.10 64 bit, mobilt bredbånd?
Artificial Intelligence skrev:Prøv at brug programet vwdial og sæt dit bredbånd op via det.
Ok, mange tak!