hej
ati vs. nvidia hvilken at de to ydre best under ubuntu generalt men mest i mce samenhæng mythtv da jeg prøvet ubuntu og mythtv på en maskine som køre super med xp,dvbviewer med ati i med med ubuntu og mythtv ikke så godt er pga af ati da jeg kan læse at nvidia yder bedre generalt eller er den en myte idag.
mvh kreto
ati vs nvidia
-
- Geografisk sted: Køge
Re: ati vs nvidia
Jeg vil holde mig til Nvidia.
Det siges at Open driveren til ATI er blevet markant bedre, men det vare nok et par år før den er på højde med Nvidia. Dog er ATI Open Driver rigtig god til 2D har jeg hørt.
Det siges at Open driveren til ATI er blevet markant bedre, men det vare nok et par år før den er på højde med Nvidia. Dog er ATI Open Driver rigtig god til 2D har jeg hørt.
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: ati vs nvidia
Så absolut nVidia. Jeg har endnu ikke oplevet et nVidia-kort som ikke kører godt under Ubuntu. Derimod har jeg oplevet indtil flere ATI-kort slå alverdens underlige flik-flak under Ubuntu.
Mit eget nVidia Ge-Force 8600 GT m. 1024 MB GDDR RAM fungerer perfekt og giver fantastisk 3D i native Linux 3D-spil som Open Arena og Alian Arena m.fl.
I parentes bemærket kan jeg oplyse, at mit mobo er nForce5-baseret, også dette chipset kører perfekt.
Mit eget nVidia Ge-Force 8600 GT m. 1024 MB GDDR RAM fungerer perfekt og giver fantastisk 3D i native Linux 3D-spil som Open Arena og Alian Arena m.fl.
I parentes bemærket kan jeg oplyse, at mit mobo er nForce5-baseret, også dette chipset kører perfekt.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500