har formarteret IGEN men har poplemer terminal

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
peter&lillo
IRC nickname: analfabeten

har formarteret IGEN men har poplemer terminal

Indlæg af peter&lillo »

sel om jeg følger instrukserne for starte godt i ubuntu kan jeg ik få det til virke som jeg første gan :twisted:
hvad sker der.
hvorfor kan jeg ik lode A :( ALT GÅR I STÅ PÅ TRIN 3 & 4???? :?: :shock: fuck hvor øv
vh peter HJELP :roll:

Problemet kan ikke rapporteres:

Dette er ikke en original Ubuntu-pakke

og såden siger terminal
peter@peter-desktop:~$

peter@peter-desktop:~$ sudo apt-get install vlc
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'sudo dpkg --configure -a' to correct the problem.

peter@peter-desktop:~$ sudo apt-get install amsn
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'sudo dpkg --configure -a' to correct the problem.

og de 3 programer player jeg at kune hente. Som om terminal er død eller nu fik jeg lov til få sudo apt-get install hot-babe jeg får så en fejl på den kun sket en gan (står helt i top) den døde da jeg hente sudo apt-get install googleearth hved ik om jeg fik den men her et googel søge fælt øverst i højer jørne når jeg er på nete det må våre den? her prøvetHar du problemer med at køre programmet efter denne installation, skal du gøre følgende.

Fjern programmet (sudo apt-get purge googleearth) og hent programmet fra google's hjemmeside ( http://earth.google.com/download-earth.html), og gem den på dit skrivebord.

Åbn terminalen og skriv kommandoen

chmod +x GoogleEarthLinux.bin

kør installations programmet

sudo ./GoogleEarthLinux.bin
men det virker ik ? hvorfor kan jeg ik instaler men terminalen ??? og kan ik opdater kune en gan
ps har fået skærmkort :? vh
Senest rettet af peter&lillo 23. dec 2009, 02:12, rettet i alt 7 gange.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: har formarteret IGEN IGEN

Indlæg af Christian.Arvai »

Hvilken udgave prøver du med ? og hvilket grafikkort bruger du ?

(jeg tror du skal forsøge med Ubuntu 9.10/32 bit alternate install cd http://se.releases.ubuntu.com/9.10/ubun ... e-i386.iso )
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
peter&lillo

Indlæg af peter&lillo »

det er et Nvidia GeForce 9400 gt
vh p
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Så burde den normale udgave virke, jeg vil gætte på en fejl under brænding, prøv at brænde en ny cd ved laveste hastighed.

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
peter&lillo

Indlæg af peter&lillo »

hey jeg prøvet at hentr ubuntu 9.10 /32dit e-i_386.iso
det gik godt fram til (Frozen Bubbles i trin 4) der efter gik det galt ALTder fra kune jeg ik hente
og opdateringshåndtering kun ik låse skrav den
????????jeg er lost og jeg har ubuntu på xp disk og jeg fik sat den op ALT virket men kun30gb :| øv ik mok plas
den ane disk jeg har kun ubuntu mem alt går ik den disk
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

Jeg erindrer slet ikke at der er noget med frozen bubbles under installationen, men måske misforstår jeg fuldstændig hvor du er?
Du er ved at geninstallere ubuntu ikke?
peter&lillo

Indlæg af peter&lillo »

jep er hved likke ubuntu in men hvad så med Googel earth og hot babe Ie6 for linux nødtil hente wine
Inkscape Vektorgrfit kunne ik opnd låen
skayp kunne ik opnd låsen ??? men tor jeg hved hvorfor det gik godt første gan. der lage jeg ubuntu i windoves nu likker jeg det som grun pogram men det burte jeg da kunne ?vh :?
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

Jeg er ikke helt sikker på hvor du er. Kan jeg få dig til at uploade et screenshot med de fejl du får. Der er en guide til, hvordan man gør det her: viewtopic.php?f=11&t=5191&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Og hvis det er fejlmeddelelser i terminalen kan du jo bare copy-paste dem på sædvanlig vis.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

peter&lillo skrev:jep er hved likke ubuntu in men hvad så med Googel earth og hot babe Ie6 for linux nødtil hente wine
Inkscape Vektorgrfit kunne ik opnd låen
skayp kunne ik opnd låsen ??? men tor jeg hved hvorfor det gik godt første gan. der lage jeg ubuntu i windoves nu likker jeg det som grun pogram men det burte jeg da kunne ?vh :?

Prøv denne guide http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... mid=102#52