Jeg har jeg prøvet gnomebaker, men det opfører sig lidt underligt--- bedst som jeg er ved at vælge mp3 filer til brænding bliver skærmen nedtonet og programmet lukkes og jeg må starte forfra. Kan det tænkes at jeg mangler at installere noget eller lave nogle indstillinger ???
På forhånd tak
Niels
Gnomebaker lukker når jeg vælger filer :-(
-
- IRC nickname: Norspang
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Gnomebaker lukker når jeg vælger filer :-(
Norspang skrev:Jeg har jeg prøvet gnomebaker, men det opfører sig lidt underligt--- bedst som jeg er ved at vælge mp3 filer til brænding bliver skærmen nedtonet og programmet lukkes og jeg må starte forfra. Kan det tænkes at jeg mangler at installere noget eller lave nogle indstillinger ???
På forhånd tak
Niels
Prøv at starte gnomebaker fra en Terminal (Programmer > Tilbehør menuen):
Kode: Vælg alt
nohup gnomebaker &
og fortæl hvad er indholdet af nohup.out fra din hjemmemappe er:
gedit $HOME/nohup.out &
åbner den rigtige fil.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- IRC nickname: Norspang
Prøv at starte gnomebaker fra en Terminal (Programmer > Tilbehør menuen):
åbner den rigtige fil.
/Lars[/quote]
Hej Lars
Det først har jeg intet problem med men det andet skal det bare skrives i terminalen og så kører det????
nohup gnomebaker &
gedit $HOME/nohup.out &
åbner den rigtige fil.
/Lars[/quote]
Hej Lars
Det først har jeg intet problem med men det andet skal det bare skrives i terminalen og så kører det????
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Norspang skrev:
Hej Lars
Den anden kommando skal køres også fra Terminal. Det gør ikke at gnomebaker bare kører, men indholdet af den tekstfil som gedit åbner vil gøre det muligt for mig at få nogle flere detaljer.
Post indholdet af tekstfilen, som gedit har åbnet, i et nyt indlæg.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags