Når jeg downloader en pdf fil i firefox kommer adobe reader altid og spørger om jeg vil bruge dette software til at åbne pdf file med. Har sat flueben i husk dette fremover, har tjekket i præferencer, og indstillingen er tilsyneladende ok.
Alligevel kommer den og spørg hver eneste gang i stedet for bare at åbne den.
Nogen forslag?
Automatisk åbning af pdf filer efter download
-
- IRC nickname: togsen
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Automatisk åbning af pdf filer efter download
Hej. Velkommen til forum.
Det er selvfølgelig smag og behag, men Dokumentfremviser (evince) som er installeret som standard i ubuntu kører meget bedre end adobe acrobat.
Har du prøvet at højreklikke på en pdf-fil, vælge egenskaber og fanebladet "åbn med" og vælge den standardfremviser du ønsker?
Men prøv lige Evince eller dokumentfremviser som den hedder.
Det er selvfølgelig smag og behag, men Dokumentfremviser (evince) som er installeret som standard i ubuntu kører meget bedre end adobe acrobat.
Har du prøvet at højreklikke på en pdf-fil, vælge egenskaber og fanebladet "åbn med" og vælge den standardfremviser du ønsker?
-
- IRC nickname: togsen
Re: Automatisk åbning af pdf filer efter download
zob skrev:Hej. Velkommen til forum.
Normalt ville jeg give dig ret, men for det første kan Evince ikke vise mine indskannede file fra min brother printer, for det andet er adobe reader standerd fra offentlige instanser, så når der skal udfyldes formularer så du Evince heller ikke. beklager.