Jeg har problemer med 9.10 efter installation på 2 forskellige computere. En laptop (Dell m500 med extern 17" skærm (backlight defekt på laptop)) og en desktop. På laptoppen installerede jeg først på dansk, lod den opdatere og rebootede uden problemer. Den bad om flere opdateringer og efter reboot, efter ubuntu symbolet med blå kant, gik den blot i tekst loop: Ubuntu 9.10 'navn' tty1 'navn' login:
Næste gang installerede jeg på engelsk. Det gik fint, indtil jeg ændrede skærmen fra 1024x768 til 1280x1024, hvorefter den igen loopede. På desktoppen opdaterede jeg en 9.04 (dansk) med samme resultat (loop). Jeg har dog fået installeret på engelsk og den kører nu uden problemer.
Ubuntu 9.10 kan ikke starte up
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Ubuntu 9.10 kan ikke starte up
Jeg kan ikke hjælpe dig med opsætningen af skærmopløsningen, men på den install der nu virker med engelsk sprog, kan du installere dansk ved at følge denne guide http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... mid=102#14
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing