9.10-udgaven er fænomenalt hurtig

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
hansjorn

9.10-udgaven er fænomenalt hurtig

Indlæg af hansjorn »

Aldrig i mit livs skabte dage har jeg set magen - ikke blot til installationen, der gik så hurtig, at da jeg gik efter en kop kaffe, lige efter at jeg havde fortalt, hvorledes partitionstabellen skulle se ud - så var den faktisk færdig, da jeg kom tilbage.

Jeg skal ikke trætte med de manglende danske linux-servere /se i de andre tråde om sorte skærme mv./, men da jeg fik systemet til at snakke dansk, så oplevede jeg også en fantastisk opstartshastighed fra boot-processen og til jeg kunne begynde at skrive dette her ..

Windows 7 kan godt gå hen og lægge sig død ved siden af dette vidunder. Den er godt nok hurtig, men snyder på vægten, hvis man f.eks. skal bladre lidt i sine filer. Så går der 1-5 min., før den svarer. Nå pyt med den verden ...

Her drejer det sig om den nyeste baby fra Sydafrika, og den skal hermed være hilst hjertelig velkommen.

Jeg ventede siden kl.7 i morges på livstegn, men først ved 14-tiden kom ubuntu.com til live med herlighederne - og nu en halv time efter midnat er tingene så nogenlunde på plads.

Sagt af en nybegynder fra: 5.04 2005.04.08 The Hoary Hedgehog

Der er godt nok løbet vand ud i havet siden da ...

Tak til alle, der har bidraget til denne gode, konstante oplevelse gennem årene.

vh/hj