9.10
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: 9.10
micprop skrev:det er en forbedring eller det er mig der har lært at installerer 64 bit, men der ser ud til at være meget bedre styr på alting selv skype virker uden at man skal justerer en masse kun mic styrken herligt nu kan jeg blive af med min 32 bit
Hej
Vær opmærksom på at der er knas med ext4 filsystemet, http://www.ubuntu.com/getubuntu/releasenotes/910#Possible%20corruption%20of%20large%20files%20with%20ext4%20filesystem:
Possible corruption of large files with ext4 filesystem
There have been some reports of data corruption with fresh (not upgraded) ext4 file systems using the Ubuntu 9.10 kernel when writing to large files (over 512MB). The issue is under investigation, and if confirmed will be resolved in a post-release update. Users who routinely manipulate large files may want to consider using ext3 file systems until this issue is resolved. (453579)
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags