Hvilket 32" TV

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Svante

Hvilket 32" TV

Indlæg af Svante »

Jeg står og skal til at have et nyt 32" LCD TV med Mpeg4 og HD. Jeg har pt. kig på Samsung og Sony.
Er der nogen, som har nogle erfaringer de vil give videre eller nogle gode råd?
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvilket 32" TV

Indlæg af lath »

Svante skrev:Jeg står og skal til at have et nyt 32" LCD TV med Mpeg4 og HD. Jeg har pt. kig på Samsung og Sony.
Er der nogen, som har nogle erfaringer de vil give videre eller nogle gode råd?


Med HD og MPEG4 er du godt kørende til digitalt TV, hvis der også er en DVB-T modtager med et CA kortlæser (til modtagelse af krypterede betalings TV med boxer TV).

Kig også på Boxer TVs side, hvis du har brug for at modtage TV fra dem.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Ubuntu NOOB
Indlæg: 66
Tilmeldt: 7. dec 2008, 19:47
IRC nickname: RogS

Re: Hvilket 32" TV

Indlæg af Ubuntu NOOB »

Skal det være Full-HD eller bare HD-Ready?
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvilket 32" TV

Indlæg af lath »

Ubuntu NOOB skrev:Skal det være Full-HD eller bare HD-Ready?


Ved jeg ikke nogen om, men jeg synes at HD Ready lyder som Full-HD light, men det er nok bare det samme. (marketing/reklame brage-snak.)

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: Hvilket 32" TV

Indlæg af Jarlen »