hvordan starter man bedst en indsamling.

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

hvordan starter man bedst en indsamling.

Indlæg af cmay »

jeg er dybt rystet over den her artikel og vil hjertens gerne forsøge at starte en indsamling til at hjælpe her i den sag så der kommer orden på tingene. læs her. http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artike ... lp?forum=1

jeg giver med glæde de første hundred kroner til formålet hvis man kan hjælpe på den måde- hvad mener i var en fornuftig løsning.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: hvordan starter man bedst en indsamling.

Indlæg af soundpartner »

første inlæg i debatten er 209 dage gammelt så historien er ca fra sidst i februar. sådan som jeg lige kan regne ud.

udlejer kan gøre 2 ting. han kan skrive lejer et brev hvor han sætter en deadline for hvornår der skal være ruddet op, og i dette henvise til skadedyr, hygiejne osv. hvis ikke hun har ryttet op til denne dato kan han sætte hende på gaden.

ellers kan han tilbyde at hjælpe hende og sætte regningen på huslejen over de næste f.eks 3 år.

hvis han ikke vil hjælpe hende (hun ikke vil tage imod hjælp), eller ikke vil sætte hende på gaden så må han faktisk ikke noget andet end at gå til komunen.
han må ikke af hensyn til privatlivets fred tiltvinge sig adgang og begynde at rytte op (eller få andre til det). hvis kvinden vælger at leve sådan så er det hendes valg
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede