jamendo

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

jamendo

Indlæg af cmay »

to hurtige gode råd til dem som ikke allerede ved det. ( og det gør de fleste vel men alligevel :))

jeg vil først lige anbefale at bruge programmet youtube-dl som hentes igennem synaptic ved samme navn til at hente music og andre video med. (hele film er også muligt men de er bare dårlige de fleste af dem)

Ellers er der jamendo som er musik til gratis download og som distriburers under common creatives. jeg har selv et enkelt nummer ude men når min øjen operation er overstået skal jeg til at ligge en del energi i mit gamle blues materiale som ender på jamendo-

Jeg skal iøvrigt opereres for min stær imorgen så måske vil jeg begynde at bruge dette forum lidt oftere. selv om jeg lige nu ikke bruger ubuntu mere og ikke har gjort det i snart et par måndeder . jeg er gået helt over til solaris 10 samt BSD. undtagen min laptop jeg næsten aldrig bruger der køre crunch bang minus openbox dvs jeg nøjes med dwm .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: jamendo

Indlæg af cmay »

og så kom jeg til at klikke på udfør lige før hele pointen . men hvad. det har jeg lykkelig glemt nu så det bliver vist bare ved det ovenståene. :roll: goodnight everyone.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}