Afinstallere Ubuntu

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
gnaske
IRC nickname: gnaske

Afinstallere Ubuntu

Indlæg af gnaske »

Jeg har nu prøvet Ubuntu som dualboot på min XP maskine og det har ikke rigtigt formået at "tænde" mig.
Jeg downloadede Ubuntu til min HD og installerede den direkte herfra.

Hvordan afinstallere jeg/fjerner jeg Ubuntu igen, uden at skulle Formatere, Partitionere ?

-----------------
Gnaske Newbie
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Afinstallere Ubuntu

Indlæg af soundpartner »

gnaske skrev:Jeg har nu prøvet Ubuntu som dualboot på min XP maskine og det har ikke rigtigt formået at "tænde" mig.
Jeg downloadede Ubuntu til min HD og installerede den direkte herfra.

Hvordan afinstallere jeg/fjerner jeg Ubuntu igen, uden at skulle Formatere, Partitionere ?

-----------------
Gnaske Newbie

det kunne lyde som om du har lavet en wubi install, altså at du har installeret ubuntu inde i windows.
hvis dette er rigtigt så kan du afinstallere ubuntu som var det et hvilket som helst andet program i windows.

må man være så frimodig og spørge hvad det var du havde forventet, men også hvad der skuffede, samt grunden til at det ikke tændte dig?
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
gnaske
IRC nickname: gnaske

Indlæg af gnaske »

Jeg troede også først, jeg havde installeret Ubuntu i Windows og prøvede at afinstallere vha. "Tilføj - Fjern", men fandt ikke Ubuntu her..

---------
Jeg er ikke særligt hardcore på pc, men kan dog finde ud af de helt elementære ting i Windows.

Efter jævnligt at have logget på Ubuntu over ca. en mdr., må jeg indrømme den er for "anderledes", i forhold til det, jeg er vant til.

Jeg bruger meget Officepakke og kan ikke rigtig kommer overens med Open Office, da jeg syntes, der mangler mange funktioner.
Jeg bruger bl.a. også Livemail og er ikke mere hardcore, end jeg havde problemer med at sætte det op også.
Der er også mange tekniske udtryk, jeg ikke forstår, som eksempelvis bare dét at installere den korrekt og ikke som en "wubi install".

Det skal dog siges, jeg syntes det er kanon, at tage kampen op mod Microsoft, både pga. de mange crash og prisen på deres produkter, men lige nu, må jeg bide i det sure æbler og prøve at blive mere hardcore, så jeg en dag, udelukkende vil bruge Ubuntu.
Lige nu er bare ikke tiden.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt. :)

MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing