gratis webhosting søges.

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

gratis webhosting søges.

Indlæg af cmay »

jeg har kørt en sag mod kommunen i lang tid efterhånden og den pågældene sag er blevet politianmeldt. desværre viser det sig at vores politi og klage instanser hele vejen op er gennemført korrupte og jeg er nok nødt til at smide hele sagen ud på internet for at folk kan se hvad deres skattekroner går til.

jeg vil i den omgang ikke betale i dyre domme for webhosting da jeg har taget det på mig som en borgerpligt at sørge for at føre en sag mod disse lovovertrædere og hvis nogen kender et gratis webhosting som er egnet til mit formål vil jeg gerne have et link .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af Jarlen »

Du kan oprette en gratis Wordpress blog. Wordpress er et rigtig lækkert værktøj at arbejde med.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af cmay »

Mange tak. det vil jeg gøre brug af. jeg takker mange gange for din hjælpsomhed. :)
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
ABDK
Indlæg: 18
Tilmeldt: 21. sep 2009, 12:15
IRC nickname: ABDK
Geografisk sted: KBH

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af ABDK »

ta da et kig på http://dinhost.net/forsiden.php

Ganske gratis, god uptime og så er der muligheder for mange ting. Eksempelvis Joomla! :-)

Kode: Vælg alt

sudo apt-get remove windows
neglesaks
Indlæg: 102
Tilmeldt: 6. dec 2008, 02:51
IRC nickname: neglesaks
Geografisk sted: Helsingskør Kommune & Omegn

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af neglesaks »

blogspot.com har også gratis webhosting.

Samt et større antal andre bloghosts jeg ikek kender til.

Jeg er iøvrig tnysgerrig i at se hvad du vil offenliggøre. Måske Wikileaks kan hjælpe hvis det er særligt slibrigt?
To force a man to pay for the violation of his own liberty is indeed an addition of insult to injury.
- Benjamin Tucker

Friends don't let friends do Windows.
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af cmay »

neglesaks skrev:blogspot.com har også gratis webhosting.

Samt et større antal andre bloghosts jeg ikek kender til.

Jeg er iøvrig tnysgerrig i at se hvad du vil offenliggøre. Måske Wikileaks kan hjælpe hvis det er særligt slibrigt?


Jeg har oprettet til at starte med en wordpress blog til at ligge åbne breve ud i forhold til min sag. dele af problemet er at kommunen har rykket flere års sags journaler i stykker ulovligt og andre dele af sagen er meldt til politiet. dermed når de rykker ting i stykker er det jo nok nødvendigt at ligge en printer venlig version ud af de ting som man skriver til dem for at sikre sig det kan findes det igen.

for nærmer infomation om sagen er du velkommen til at stille spørgsmål igennem pm. hvis du har en særlig interesse . men grundet at jeg har som sagt politianmeldt sagen og forventer resten af sagen køre efter mantraet politi , presse ,advokat så er der visse ting jeg nok helst ikke skal gå for meget i dybden med.

Jeg vil dog gerne advare folk mod at tro at vores retssystem faktisk fungere. for det gør det ikke. man er som borger nødt til at smide alt ud i offentlighedes søgelys for at undgå sager hvor det offentlige laver kriminelle gerninger bare køre i ring på skatteyders bekostning.

det sagt så checker jeg efterhånden sjældent min konto her da jeg ikke har tid og skal iøvrigt opereres for min stær her inden for de næste ti dage så derefter hvis det går godt kigger jeg nok lidt oftere min konto her igennem.

jeg kigger iøvrigt på de andre forslag da jeg har udover min wordpress også en side sammen med min lillebror men nogen gange kunne jeg godt bruge en dedikeret side til mine fund omkring linux. jeg har igennem lang tid samlet en del information og links som jeg vil på givet tidspunkt ligge ud på en hjemmeside også. men helts først når min stær er opereret. jeg hader at skive noget som indeholder stavefejl grundet min stær.

mange tak for de ekstra links.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: gratis webhosting søges.

Indlæg af cmay »

en lille opfølgning.

politiet har rykket min sag hos dem i stykker og statsadvokaten svare tilbage på min klage på noget helt andet end det som jeg reelt har anmeldt.

han ved med andre ord ikke om jeg har anmeldt at en sagsbehandler har stjålet min cykel eller om jeg har forlagt ham beviser for at man i kommunen har lavet bedrageri med falske læge oplysninger.

den afgørelse til systemets fordel er lavet uden at åbne kuverten jeg har sendt.

ombudsmandens kontor har heller ikke behandlet alle de oplysninger som jeg har sendt ind til dem vedrørende denne sag da nogen af de vigtige billag som decideret beviser hvad jeg har anmeldt er "forsvundet" et sted mellem sagsbehandler og inspektions chefen.

hvad man så kan lære af dette er at altid bånde sine samtaler med kommune og andre myndigheder og så sikre sig at de faktisk gider at læse hvad man sender dem. ved at ringe og fortælle dem hvad der står i de breve man har sendt dem.


det skal siges at jeg har grå stær og kan derfor ikke se særligt godt. men jeg kan da overkomme at læse hvad de skriver til mig af afgørelser som sjovt nok aldrig i denne sag har haft en enkel henvisning til et gyldigt lovgrundlag som kan findes i en lovtekts fra nogen dansk vedtaget lov.

det er synd som det danske land er gået i forfald men jeg kan da blot håbe på justits ministeriet også finder det beklageligt hvad der forgår lige under overfladen af den pæne velfærds facade i vores ellers dejlige land.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}