Music-player til Ubuntu??

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Bops

Music-player til Ubuntu??

Indlæg af Bops »

Hej Alle.

Jeg har tidligere brugt Banshee til at sync'e min iPod, og til at høre musik på, men jeg synes den har for vane at fejllæse mit filsystem, så den en gang imellem får lavet "dobbelt" musikfiler i dens eget bibliotek.. Det irriterer min sparsomme hjerne, og derfor vil jeg gerne bruge en anden.

Jeg har indtryk af at Amarok 2 er meget populær, men jeg kan ikke engang få den til at spille min musik - den brokker sig over noget med min lydkort, og derefter forbliver den tavs.

Er der nogen der har andre gode forslag til hvilken en jeg kunne bruge - den skal gerne kunne sync'e iPod..

Eller måske hvordan jeg får Amarok 2 til at virke hvis den er så fed??

Mvh

Bo
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Music-player til Ubuntu??

Indlæg af soundpartner »

Bops skrev:Hej Alle.

Jeg har tidligere brugt Banshee til at sync'e min iPod, og til at høre musik på, men jeg synes den har for vane at fejllæse mit filsystem, så den en gang imellem får lavet "dobbelt" musikfiler i dens eget bibliotek.. Det irriterer min sparsomme hjerne, og derfor vil jeg gerne bruge en anden.

Jeg har indtryk af at Amarok 2 er meget populær, men jeg kan ikke engang få den til at spille min musik - den brokker sig over noget med min lydkort, og derefter forbliver den tavs.

Er der nogen der har andre gode forslag til hvilken en jeg kunne bruge - den skal gerne kunne sync'e iPod..

Eller måske hvordan jeg får Amarok 2 til at virke hvis den er så fed??

Mvh

Bo

i mine øjne er amarok 2 noget værre lort... det er grimt ustabilt og så er det svært at få til at køre for de fleste...

selv kører jeg stadig med amarok 1,4 og det funger fint
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Bops

Re: Music-player til Ubuntu??

Indlæg af Bops »

Tak - og undskyld jeg noob'er lidt rundt.. Men hvordan får jeg så den installeret - jeg kan kun finde den sidste 2.1.1 version på amarok's hjemmeside??

Mvh

Bo