terminalliste-blot et forslag

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

terminalliste-blot et forslag

Indlæg af kok »

har vist installeret ubuntu 5-6 da jeg roder lidt rundt i hvilke pakker/programmer som bør installeres-jeg kunne godt tænke mig at de som nu engang besidder disse evner lavede en terminalliste hvor man skrev de koder som nu engang er nødvendige for at ubuntu kommer godt op at køre-jeg ved det er individuelt hvad man vil have installeret men en grundpakke`til terminalen ville være en meget stor hjælp efter en nyinstallation ..det kunne være noget med flash,medibuntu -codecs og diverse andre ting.når jeg skal geninstallere springer jeg rundt mellem Ludvigs hjørne og forskellige forum på ubuntu dk for at få det hele med-det ville være fint om alle de små fif var samlet på een side .
Senest rettet af kok 16. aug 2009, 21:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: terminalliste-blot et forslag

Indlæg af Christian.Arvai »

Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
kok

Indlæg af kok »

ja min santen-de sider har jeg vist ikke set før-det kunne da løse nogen af mine problemer
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

De burde løse de fleste, og så kan du evt. fortsætte med vlc guiden http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... &Itemid=89

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
kok

Indlæg af kok »

de sider har jeg vist ikke set før-men de løser unægteligt en del af mine problemer.de er nu sat under foretrukkene.tak for tippet
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Det var så lidt, hvis du kigger under mine indlæg er der links til de guides, jeg skriver dem sammen med Thomas (thj01).