Hej Alle
Jeg bruger Banshee til at sync'e min ipod med. Når jeg gør det får jeg error på nogle enkelte FLAC-format filer jeg har liggende. Den skriver at den ikke understøtter det format, og at den ikke finder noget program at konvertere dem med.
Det må være ipod'en der ikke vil acceptere FLAC-filerne, men jeg tænkte om man kunne få et plug-in til banshee der lige klarede den sag i en ruf, eller om jeg skal finde en converter og så gøre det uden om banshee..
Det går jo ikke at man ikke kan høre "Cure for pain" i toget:-)
Mvh
Bo
Format converter til Banshee?? (LØST)
-
Format converter til Banshee?? (LØST)
Senest rettet af Bops 4. dec 2009, 11:36, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Format converter til Banshee??
Hejsa
Jeg kender ikke til et plug-in til Banshee som lige kan klare opgaven. Men du kan manuelt konvertere dine FLAC-filer med f.eks. SoundConverter. Du kan finde programmet i Synaptic eller installere gennem terminalen sådan:
Soundconverter kan konvertere mellem bl.a. FLAC, Ogg Vorbis, MP3 og AAC
Jeg kender ikke til et plug-in til Banshee som lige kan klare opgaven. Men du kan manuelt konvertere dine FLAC-filer med f.eks. SoundConverter. Du kan finde programmet i Synaptic eller installere gennem terminalen sådan:
Kode: Vælg alt
sudo aptitude install soundconverter
Soundconverter kan konvertere mellem bl.a. FLAC, Ogg Vorbis, MP3 og AAC
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD