Driver xerox phaser 6110n

Spørgsmål, som ikke kan besvares i andre hardware-fora, bør stilles her.
Ulrik85
Geografisk sted: Vanløse

Driver xerox phaser 6110n

Indlæg af Ulrik85 »

Hej jeg har et problem med mine primter drivere.

Pt er billederne, som jeg udskriver, ret dårlige og mørke, med de drivere som Ubuntu selv finder.

Derfor hentede jeg driverne fra xerox's hjemmeside, men når jeg prøver at køre setup.sh, som det er beskrevet i readme, så får jeg følgende meddelelse:

Kode: Vælg alt

/home/ulrik/.setup27183: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory

Er der nogle som kan hjælpe mig med at få installeret de rigtige drivere? Er der evt. nogle som har erfaringer med en xerox phaser 6110n og Ubuntu?

På forhånd tak vh Ulrik.
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Driver xerox phaser 6110n

Indlæg af soundpartner »

Ulrik85 skrev:Hej jeg har et problem med mine primter drivere.

Pt er billederne, som jeg udskriver, ret dårlige og mørke, med de drivere som Ubuntu selv finder.

Derfor hentede jeg driverne fra xerox's hjemmeside, men når jeg prøver at køre setup.sh, som det er beskrevet i readme, så får jeg følgende meddelelse:

Kode: Vælg alt

/home/ulrik/.setup27183: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory

Er der nogle som kan hjælpe mig med at få installeret de rigtige drivere? Er der evt. nogle som har erfaringer med en xerox phaser 6110n og Ubuntu?

På forhånd tak vh Ulrik.

du kan læse om den og de anbefalede drivers på denne side: http://www.openprinting.org/show_printe ... haser_6110
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Ulrik85

Indlæg af Ulrik85 »

Jeg fik driveren installeret men den printer stadig ikke rigtig, der mangler farve på billederne.

kan i hjælpe mig med at installere driveren fra xerox, som skulle virke i linux?

Vh Ulrik
Ulrik85

Indlæg af Ulrik85 »

Hej igen

Jeg har fundet en forum besked, hvor jeg kan se at de har haft samme problem som mig, og har fået det løst.
Men så fatter jeg heller ikke mere

Er der nogle som kan hjælpe med at afkode det.

http://foo2zjs.rkkda.com/forum/read.php?30,393,393

Vh Ulrik