Hey derude..
Sidder og roder med denne acer aspire 5630 med seneste ubuntu på. Men jeg kan bare ikke få webcam til at virke på nogen måde.
Faktisk kan jeg ikke finde et eneste sted hvor jeg kan aktivere det.
Når jeg går ind på forskellige chat sider hvor man kan bruge det, åbner browseren godt nok et vindue, hvor jeg så skal vælge mit webcam, men heller ikke her lader det til at være muligt at vælge noget cam?
Hjææælp!
Webcam på Acer Aspire 5630. Kan ikke finde eller aktivere.
-
- Geografisk sted: Løgumkloster
-
Re: Webcam på Acer Aspire 5630. Kan ikke finde eller aktivere.
Update:
Jeg har nu installeret Cheese, og på "skærmen" i det program er der kun flimmer og intet billede.
Den grønne diode på camet, lyser som om at det nu er aktiveret, men det bliver ikke rigtigt til et brugbart billede.
Jeg har nu installeret Cheese, og på "skærmen" i det program er der kun flimmer og intet billede.
Den grønne diode på camet, lyser som om at det nu er aktiveret, men det bliver ikke rigtigt til et brugbart billede.
想在你说话
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
stooormien skrev:Update:
på alle de maskiner jeg har haft problemer med webcam der er de blevet løst ved at installere 9.04. er du helt sikker på at det er den du bruger?
-
soundpartner skrev:stooormien skrev:Update:
på alle de maskiner jeg har haft problemer med webcam der er de blevet løst ved at installere 9.04. er du helt sikker på at det er den du bruger?
Ja helt sikker...
想在你说话
-
- Geografisk sted: Sdr jylland
har nogenlunde samme problem, og jeg kører også 9.04 , og har prøvet med alle versioner fra 8.04 - 8.10 og nu også 9.04 og det er det samme i dem alle, -kan ikke finde kameraet eller få det til at virke, -heller ikke med cheese, og i a-msn skriver den bare at der ikke er tilsluttet et kamera. -har set flere steder at folk foreslår at man måske skal slå kameraet til i bios, men på min pc er der ikke noget felt omhandlende kamera i bios, og kan heller ikke rigtig se hvorfor det skulle ligge i BIOS.
-Arbejder på en Acer Aspire 3100 -håber der er nogen der kan få det til at du for jeg er godt nok løbet tør for ideer
-Arbejder på en Acer Aspire 3100 -håber der er nogen der kan få det til at du for jeg er godt nok løbet tør for ideer
-
Hey:-)
Prøver lige at "genoplive" tråden i tilfælde af at der er kommet nogen kloge hoveder hjem fra ferie...
Jeg er nemlig ikke kommet et skridt videre.
Vh
Hans
Prøver lige at "genoplive" tråden i tilfælde af at der er kommet nogen kloge hoveder hjem fra ferie...
Jeg er nemlig ikke kommet et skridt videre.
Vh
Hans
想在你说话
-
- Geografisk sted: Sdr jylland
samme her -sidder helt fast