Jeg har instaleret Ubuntu 3.0 på min eee-asus, men jeg kan ikke ændre sproget til dansk, hvad skal jeg gøre?
Venlig hilsen
Andreas
Sprog det danske se'føli
-
Sprog det danske se'føli
Venlig hilsen
Andreas
Andreas
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Sprog det danske se'føli
Hej og velkommen til forum
Jeg tvivler så på at du har installeret ubuntu 3.0 (den eksisterer ikke), men hvis det er 8.04 - 8.10 eller 9.04 kan du installere dansk sprog, med denne kommando i programmer>tilbehør>terminal:
Jeg tvivler så på at du har installeret ubuntu 3.0 (den eksisterer ikke), men hvis det er 8.04 - 8.10 eller 9.04 kan du installere dansk sprog, med denne kommando i programmer>tilbehør>terminal:
Kode: Vælg alt
sudo aptitude purge -y language-support-en language-support-writing-en language-pack-gnome-en language-pack-gnome-en-base language-pack-en-base thunderbird-locale-en-gb language-pack-en && sudo aptitude install -y language-pack-da-base language-support-da language-support-writing-da language-pack-gnome-da language-pack-gnome-da-base
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing