Hej folks
Jeg ville for lidt siden lige ind og kigge på min Mafia Wars på tagged.com. Et ellers helt igennem i orden site, som jeg ikke tidligere har haft problemer med. Men det skal jeg love for lige blev ændret.
Er jeg på spil-siden for Mafia Ward, og klikker på Go to bank popper der en dialog op, som indikerer en Java fejl. Dialogen vil have mig til at installere en signatur, jeg aldrig har hørt om tidligere. Det skulle være en signatur fra et site ved navn Webstat-analysis.com - Temmelig suspekt, for skriver jeg adressen i adressefeltet kommer der intet frem.
Nogen som har haft lignende oplevelser???
Webstat-analysis ?? Orm eller Javafejl??
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Webstat-analysis ?? Orm eller Javafejl??
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Webstat-analysis ?? Orm eller Javafejl??
Hejsa,
Ja, det lyder temmelig suspekt. Jeg tror at der er tale om cross-site-scripting, men kan ikke sige det 100%. Men det er ofte den fremgangsmåde, som benyttes, og kan ske på ellers ordentlige og legitime sider.
Normalt skal der heller ikke installeres signaturer. Derimod skal der anvendes certifikater på sikre sider, som skal være signeret af en betroet tredjepart.
Ja, det lyder temmelig suspekt. Jeg tror at der er tale om cross-site-scripting, men kan ikke sige det 100%. Men det er ofte den fremgangsmåde, som benyttes, og kan ske på ellers ordentlige og legitime sider.
Normalt skal der heller ikke installeres signaturer. Derimod skal der anvendes certifikater på sikre sider, som skal være signeret af en betroet tredjepart.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD