Lyden fungere ikke - på min bærbar

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
jacob

Lyden fungere ikke - på min bærbar

Indlæg af jacob »

Hej har prøvet flere forskellige løsninger på at få min lyd på min bærbar hp dv71095 til at virke, men uden held.

Det vil sige der er lyd, men den minder mere om et gamlet modem der hakker og helt uden samhæng. :oops:

Har forsøgt flere muligheder taget fra nettet uden held dog .....håber i kan hjælpe til at få dette glimrende system helt op og kører.
cmay

Re: Lyden fungere ikke - på min bærbar

Indlæg af cmay »

jacob skrev:Hej har prøvet flere forskellige løsninger på at få min lyd på min bærbar hp dv71095 til at virke, men uden held.

Det vil sige der er lyd, men den minder mere om et gamlet modem der hakker og helt uden samhæng. :oops:

Har forsøgt flere muligheder taget fra nettet uden held dog .....håber i kan hjælpe til at få dette glimrende system helt op og kører.

jeg har en lille svag mistanke om den går i selvsving et eller andets sted.

hvis man kigger på mixer indstillinger så er der på mange computere flere mic in out og et par forskellige out puts udover master.

måske den kører et par kanaler sammen og derfor hakker i det.

på min er jeg nødt til at sætte et par microfon indgange på mute for ellers så giver den også en rumklangs effect

jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om andet . uden at vide mere om det ihvertfald.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}