Synonym-Ordbog..?

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
kokkendk

Synonym-Ordbog..?

Indlæg af kokkendk »

Goddag allesammen

Jeg sidder midt i læseperioden og ledte efter en ordbog og faldt over nedenstående emne. Så jeg ville lige høre om der er noget nyt på den front?

https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=3658&start=15&st=0&sk=t&sd=a&hilit=dansk+synonym+ordbog

Er der noget man kan gøre for at hjælpe til i processen? (har lidt idé til hvordan den kunne fungere, men har nul programmerings erfaring)

/MK
cmay

Re: Synonym-Ordbog..?

Indlæg af cmay »

du kan betateste donere penge og oversætte programmer.

hvis man har lidt porgrammings erfaring er det vel også en god ting men for at bidrage med kode til et projects kræver det at man virkelig ved hvad man laver og man skal være forberedt på at de patches man sender til projectet ikke nødvednigvis bliver brugt. man skla have et rygte så og sige.

de andre ting som alle kan hjælpe med er som sagt så enklet at man bidrager med hjælp til at betateste og kan man oversætte programmer så er det ern stor hjælp og har man penge mankan donere er det som egel heller ikke noget som vill blive takket nej til .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}