Hej
Jeg har for 14 dage siden installeret Ubuntu på min ældre PC.
Alt fungerer godt og hurtigt, men jeg har problemer med at
1. Konen ikke kan læse reklamer via viewer.zmags. Jeg har installeret nyeste version af Macromedia Flash.
2. Mine børn kan ikke anvende dr.dk/oline. Det er langsomt og links, lyd m.v. virker ikke.
Er der nogen som kan hjælpe en ellers begejstret bruger??
mvh Søren
viewer.zmags
-
Re: viewer.zmags
Hej Søren,
Jeg havde nøjagtigt det samme problem med konens pc, og mente ligesom dig at jeg havde installeret flash efter alle kunstens regler, dog uden det ønskede resultat. Men efter at jeg fulgte instruktionen i viewtopic.php?f=11&t=7474 så kørte det perfekt.
Som sidebemærkning, kan jeg nævne at jeg fjernede alt i synaptics der havde med flash at gøre ved at lave en søgning (ikke en hurtigsøgning) før jeg kørte guiden.
Held og lykke med det
/Smeden
Jeg havde nøjagtigt det samme problem med konens pc, og mente ligesom dig at jeg havde installeret flash efter alle kunstens regler, dog uden det ønskede resultat. Men efter at jeg fulgte instruktionen i viewtopic.php?f=11&t=7474 så kørte det perfekt.
Som sidebemærkning, kan jeg nævne at jeg fjernede alt i synaptics der havde med flash at gøre ved at lave en søgning (ikke en hurtigsøgning) før jeg kørte guiden.
Held og lykke med det
/Smeden