Jeg har lige installeret det nye Ubuntu 9.04 med EXT4 som filsystem. Systemet kører hurtigt og alt fungerer tilsyneladende, bortset fra at Opdateringshåndtering og Hardware Driver programmerne ikke virker.
I Opdateringshåndtering kan den ikke låse kataloget eller sende overførselskataloget og kommer med fejl, i Hardware Driver crasher jockey-common motoren. Så jeg kan hverken installere trådløs netværksdriver eller grafikdriveren.
Bærbaren kan godt gå på nettet, så ingen problemer med forbindelsen. Hvordan løser jeg problemerne?
Problemer med drivere og opdatering i Ubuntu 9.04
-
- IRC nickname: Nicolas
- Geografisk sted: Hvidovre, Storkøbenhavn
Problemer med drivere og opdatering i Ubuntu 9.04
HP dv6645eo | AMD Turion64 x2 Mobile Technology TL-58 (1.9 Ghz).
2GB RAM | Nvidia GeForce 7150M | Western Digital 160 GB HDD, 5400 RPM.
Logitech VX Nano for Notebooks | Kingston Datatraveler 2GB.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Problemer med drivere og opdatering i Ubuntu 9.04
Pazau skrev:Jeg har lige installeret det nye Ubuntu 9.04 med EXT4 som filsystem. Systemet kører hurtigt og alt fungerer tilsyneladende, bortset fra at Opdateringshåndtering og Hardware Driver programmerne ikke virker.
I Opdateringshåndtering kan den ikke låse kataloget eller sende overførselskataloget og kommer med fejl, i Hardware Driver crasher jockey-common motoren. Så jeg kan hverken installere trådløs netværksdriver eller grafikdriveren.
Bærbaren kan godt gå på nettet, så ingen problemer med forbindelsen. Hvordan løser jeg problemerne?
mit bedste bud er lige at slå koldt vand i blodet... jeg er selv ved at hente fra serverne,og det går rigtig rigtig langsomt. grunden er det store pres grundet den nye version som alle vil have fingrene i.
-
- IRC nickname: Nicolas
- Geografisk sted: Hvidovre, Storkøbenhavn
Re: Problemer med drivere og opdatering i Ubuntu 9.04
Den fandt jeg selv ud af, da downloadhastigheden fra serverne går langsomt, mens Firefox lyner afsted. Problemet var altså serverne. Undskyld ulejligheden.
HP dv6645eo | AMD Turion64 x2 Mobile Technology TL-58 (1.9 Ghz).