Min update manager i Ubuntu 8.01 virker pludselig ikke.
Når jeg vil hente og installere kommer følgende besked:
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
E: _cache->open() failed, please report.
Kan nogen guide mig igennem hvordan jeg får det til at virke. Er ikke særlig erfaren, så gerne på en simpel måde
Mvh. Mette
Hjælp til update manager error ?
-
- IRC nickname: frksmidt
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hjælp til update manager error ?
Hej
Jeg har lavet en guide om det problem viewtopic.php?f=11&t=5287
-------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt.
MVH Redaktør-Team
-------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt.
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
christian.arvai skrev:Hej
-------------
MVH Redaktør-Team
til christian og andre intrersserede kan jeg sige at i jaunty som kommer om en lille måned der skulle vi ikke møde dette spørgsmål så ofte . i jaunty der skriver den nemlig:
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'sudo dpkg --configure -a' to correct the problem.
så der skriver den præcis hvad du skal gøre
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det var da positivt at høre, så er der færre brugere som får problemer med den løsning fremover.
Med venlig hilsen Christian