Problemer med lyd i Jaunty

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
nesrail

Problemer med lyd i Jaunty

Indlæg af nesrail »

Hej.
Jeg har lidt problem med lyd output i Jaunty. Der har ikke været noget før men lige pludselig så var det bare "knas" der kom ud i stedet for lyd.
Jeg prøvede at sætte LiveCD'en i for at se om lyden virkede der og det gjorde den uden problem.

Hvad kan der være galt?
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Problemer med lyd i Jaunty

Indlæg af soundpartner »

nesrail skrev:Hej.
Jeg har lidt problem med lyd output i Jaunty. Der har ikke været noget før men lige pludselig så var det bare "knas" der kom ud i stedet for lyd.
Jeg prøvede at sætte LiveCD'en i for at se om lyden virkede der og det gjorde den uden problem.

Hvad kan der være galt?

Jeg ved der for tiden arbejdes på højtryk på at fikse en masse drivers og omskrive en masse drivers så de virker bedre.

jaunty er stadig på alfa (beta1 er ude i morgen tidlig)
mit bud er at det allerede er fikset der, eller inden en uges tid
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Warhawk »

Jeg har Jaunty installeret på en testmaskine og har oplevet at efter en opdatering holder noget op med at virke. Så det er helt normalt at der sker underlige ting i en alfa-udgave. Men som soundpartner skriver, arbejdes der på højtryk med diverse drivere.

Du må væbne dig med tålmodighed.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
nesrail

Indlæg af nesrail »

soundpartner skrev:
nesrail skrev:Hej.

Hvad kan der være galt?

Jeg ved der for tiden arbejdes på højtryk på at fikse en masse drivers og omskrive en masse drivers så de virker bedre.

jaunty er stadig på alfa (beta1 er ude i morgen tidlig)
mit bud er at det allerede er fikset der, eller inden en uges tid

Okay. Men det har virket tidligere idag. Men nu gør det ikke.