Hej,
Jeg har problemer med at installere digital signatur, på Ubunto.
Den kommer frem med at jeg ikke har den rigtige Java installeret, når jeg så følger
deres link og henter den fil, de beder om..kan jeg ikke åbne filen.
Jeg ved simpelthent ikke hvilken applikation den skal åbnes med?
Nogle som har et forslag til det??
På forhånd tak
/Carina
Java/ Digital signatur
-
- IRC nickname: Isabella1975
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Java/ Digital signatur
Isabellla1975 skrev:Hej,
Jeg har problemer med at installere digital signatur, på Ubunto.
Den kommer frem med at jeg ikke har den rigtige Java installeret, når jeg så følger
deres link og henter den fil, de beder om..kan jeg ikke åbne filen.
Jeg ved simpelthent ikke hvilken applikation den skal åbnes med?
Nogle som har et forslag til det??
På forhånd tak
/Carina
Hej Carina og velkommen til forum.
Nu giver du ikke et link til hvilken fil der er tale om, men jeg gætter på at de henviser til et program til et Windows operativsystem, som narturligvis ikke kan udføres på Linux operativsystemet. (Nogle kan godt alligevel via Wine, men specielt Virtuelle maskiner så som et Java Runtime Enviroment (JRE) kan ikke.)
Jeg skal, for at kunne hjælpe dig skal jeg lige have noget at vide:
- 1) Hvilken version af Ubuntu bruger du? Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" er den seneste udgave af Ubuntu.
Ved du ikke hvad du skal svare her, så post resultatet afudført i en terminal.Kode: Vælg alt
cat /etc/issue
Terminalen finder du i Programmer > Tilbehør menuen. - 2) Er det 32 bit eller 64 bit versionen af den version du bruger?
Ved du ikke hvad du skal svare her, så post resultatet afudført i en terminal.Kode: Vælg alt
uname -a
- Angiv lige det link til den fil som Digital Signatur beder dig om at hente og udføre.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags