http://www.snotr.com/video/2425
Jeg var enig i en del punkter Hvad med jer?
25 things I hate about Facebook
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
25 things I hate about Facebook
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
Re: 25 things I hate about Facebook
Tja, det er jo sandt, hvad manden siger. Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om noget jeg er uenig med ham i.
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Jeg synes det svarer lidt til at skrive en artikel der opsummerer Stein Bagger på nuværende tidspunkt. Det kan godt være det er rigtigt, men det bliver ikke interessant at gentage den samme kritik som alle andre, heller ikke bare fordi kritikken er ½ år gammel eller whatever.
Så hellere gøre det på en anderledes humoristisk måde.
"Hey, what's he doing?"
"Duh, his writing on your wall!"
"Hey, what's he doing?"
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
-
Jeg kan ikke komme i tanke om noget jeg kan lide ved facebook.
-
- Geografisk sted: Køge
Hvad er facebook?
Jeg ved at det er et sted, hvor en masse windowsbrugere får en masse virus og at en masse predators (tyve, pædofile, scammers, spammers, marketing researchers etc.) henter en masse oplysninger om folk.
Facebook = Nej tak.
Men hvis man tænker sig om, er det jo en genial og lovlig måde for at få folk til at udlevere personlige oplysninger. Der må være mange predators der har en "field day" da facebook (o.lign.) blev oprettet.
Jeg ved at det er et sted, hvor en masse windowsbrugere får en masse virus og at en masse predators (tyve, pædofile, scammers, spammers, marketing researchers etc.) henter en masse oplysninger om folk.
Facebook = Nej tak.
Men hvis man tænker sig om, er det jo en genial og lovlig måde for at få folk til at udlevere personlige oplysninger. Der må være mange predators der har en "field day" da facebook (o.lign.) blev oprettet.
-
- IRC nickname: ChrisBuchholz
- Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark
Jarlen skrev:Jeg synes det svarer lidt til at skrive en artikel der opsummerer Stein Bagger på nuværende tidspunkt. Det kan godt være det er rigtigt, men det bliver ikke interessant at gentage den samme kritik som alle andre, heller ikke bare fordi kritikken er ½ år gammel eller whatever.
"Hey, what's he doing?"
Oh! Den er edermageme sjov!
"Are you friends with your mom?"
"STATUS UPDATE: Todd is poking at his mom, and he is showing her the picture of the puke and the pis"
Chris Buchholz
http://chrisbuchholz.name
http://chrisbuchholz.name