Problemer med Firefox - log ind på diverse forums og sites.

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Bops

Problemer med Firefox - log ind på diverse forums og sites.

Indlæg af Bops »

Jeg har fået et højst mærkværdigt problem, som jeg bare ikke kan finde ud af at løse.

Min firefox har mistet evnen til at logge på, og når den endelig gør det kan den ikke holde log on.

Jeg taler ikke om netforbindelsen - den virker. Men på diverse forum, etrade-bank hvor jeg handler aktier, business.dk's aktiespil og flere andre steder hvor jeg skal logge ind som bruger - dette forum inkluderet har jeg problemet. Nogen gange vil den slet ikke logge ind, andre gange logger den ind, men når jeg så navigerer rundt på siden logger den ud hele tiden. På etrade får jeg tit at vide at jeg har været inaktiv i mere end 60 minutter og derfor er blevet logget ud, og det på trods af at det kun er 1 minuts tid siden jeg loggede på??

Problemet opstod i går helt af sig selv (tror jeg nok), og det er irreterende - er der nogen der har oplevet tilsvarende??

Jeg har prøvet at åbne synaptic, og geninstallere alt hvad der kom af pakker ved at søge på firefox.

Andre forslag??
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Problemer med Firefox - log ind på diverse forums og sites.

Indlæg af Christian.Arvai »

Da du geninstallerede firefox, huskede du så også at slette den skjulte mappe i din hjemmemappe, der hedder ".mozilla" ? (tryk Ctrl+H for at se de skjulte filer.)

-----------------------------

For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt. :)

MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Bops

Indlæg af Bops »

Nope - skal jeg gøre det før geninstallationen??
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Bops skrev:Nope - skal jeg gøre det før geninstallationen??

Jeg ville prøve at afinstallere firefox via synaptic, fjerne ".mozilla" i hjememappen og derefter geninstallere firefox .

Den skjulte mappe indeholder filer der har med din opsætning af firefox at gøre, jeg ville selv fjerne den ved en ny install, jeg ved ikke om det helt løser dit problem, men det skader ikke at prøve, nu du alligevel prøver med en ny install af firefox.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Bops

Indlæg af Bops »

Hmm - jeg har prøvet at slette mappen, og lave en reinstall. Men stadig uden held.. Jeg overvejer om det måske trods alt er et net problem. Jeg kører på en trådløs over firmaet. Og der er en vis afstand til routeren.. Måske det kan have noget at sige trods alt, selvom nettet kører fint.
Der burde vel ikke være forskel mellem reinstall og install??

Jeg må prøve at finde et andet net og se om fejlen vedbliver med at komme - ellers vender jeg frygteligt tilbage.