eee pc og webcam, lyd, og hometast

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Peter Christensen
IRC nickname: Peter

eee pc og webcam, lyd, og hometast

Indlæg af Peter Christensen »

Jeg har købt en mini eee900 med Linux preinstaleret. Synes at Ubuntus brugerflade er væsentlig bedre end den som fulgte med, så jeg lagde Ubuntu ind på den nice and easy. Men træerne vokser ikke ind i himlen. Nu virker webcam ikke, lyden er meget svag, og hometasten på tastaturet virker ikke. :?: Hvad skal jeg gøre for at få disse funktioner til at virke, har søgt oppe og nede, men syns ikk at finde noget svar på det, håber at I kan hjælpe herinde - det er et fedt site som jeg anbefaler til alle brugere af Ubuntu. :D
Venlig hilsen
Peter
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: eee pc og webcam, lyd, og hometast

Indlæg af soundpartner »

Peter Christensen skrev:Jeg har købt en mini eee900 med Linux preinstaleret. Synes at Ubuntus brugerflade er væsentlig bedre end den som fulgte med, så jeg lagde Ubuntu ind på den nice and easy. Men træerne vokser ikke ind i himlen. Nu virker webcam ikke, lyden er meget svag, og hometasten på tastaturet virker ikke. :?: Hvad skal jeg gøre for at få disse funktioner til at virke, har søgt oppe og nede, men syns ikk at finde noget svar på det, håber at I kan hjælpe herinde - det er et fedt site som jeg anbefaler til alle brugere af Ubuntu. :D

jeg vil anbefale dig denne:
http://soundpartner.linux.dk/eeebu
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede