Hej.
Jeg har lige opdaget at jeg ikke kan se videoerne på sputnik.dk Det hvor videoen skal vises får jeg bare en sort skærm... Hvad skal jeg gøre?
Kan ikke se video på sputnik!
-
Kan ikke se video på sputnik!
Senest rettet af Kaffefyren 28. feb 2009, 08:47, rettet i alt 2 gange.
-
Re: Kan ikke se video på sputnik!
Glemte lige at fortælle at jeg har ubuntu 8.10 i386
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
kan du ikke lige sende et link ?
---------------------------------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt.
MVH Redaktør-Team
---------------------------------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Tekniske spørgsmål generelt.
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Hej.
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med link.. Men linket til sputnik, hvor jeg ikke kan se video er: www.sputnik.dk Jeg kan godt se film på youtube, men ikke der.
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med link.. Men linket til sputnik, hvor jeg ikke kan se video er: www.sputnik.dk Jeg kan godt se film på youtube, men ikke der.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Er det bare mig der har ramt ind på noget forkert - eller er http://sputnik.tv2.dk/ noget man skal betale for ?
hvis det er en betaling, er det ikke lige mig der er frisk på at finde fejlen
BEMÆRK: Et sputnik abonnement er løbende og fornyes automatisk ved udløb indtil det opsiges. Hvis du ikke ønsker at tegne et løbende abonnement, kan du købe dagsadgang.
hvis det er en betaling, er det ikke lige mig der er frisk på at finde fejlen
Med venlig hilsen Christian