hej alle jer herinde
kører med ubuntu v. 8.10 på en hp pavilion dv9570eo og har aldrig været gladere for den end nu:)
har dog lige et spørgsmål omkring cairo docken, jeg kan simplethen ikke få den installeret....går ind i synaptic package manager og markerer den til installation og det gør den så også...men den kommer bare ikke frem nogen steder...hvad gør jeg forkert?
på forhånd mange tak!
Hælp til cairo dock?
-
- IRC nickname: Pactorum
- Geografisk sted: Bornholm
Hælp til cairo dock?
Venlig hilsen
Glenn
Glenn
-
- Geografisk sted: Århus
Re: Hælp til cairo dock?
Du skal starte den..
Enkelt start:
Tryk Alt+F2 og skriv cairo-dock i feltet.
Start ved opstart:
Gå ind i System > Indstillinger > Sessions (Eller tilsvarende på dansk) og til føj et nyt punkt, hvor navn og kommando er cairo-dock. Den vil derefter starte hver gang du logger på.
Enkelt start:
Tryk Alt+F2 og skriv cairo-dock i feltet.
Start ved opstart:
Gå ind i System > Indstillinger > Sessions (Eller tilsvarende på dansk) og til føj et nyt punkt, hvor navn og kommando er cairo-dock. Den vil derefter starte hver gang du logger på.
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
-
- Geografisk sted: Århus
M4iden skrev:you rock!
Damn right I do..
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
-
- Geografisk sted: Køge
Jeg skrev:M4iden skrev:you rock!
Damn right I do..
Can we get a second opinion?