Jeg vil gerne have det her tema installeret : http://customize.org/gtk/themes/49983#
Men jeg aner ikke hvordan Jeg har prøvet at DL og åbne det med System>indstillinger>tema men det virker ikke.
Jeg er som man nok kan se total grøn mht linux og ubuntu
Hvad skal jeg gøre?
Hvordan installere jeg et GTK tema?
-
- Geografisk sted: Kjøbenhavn
Mvh
Martin
Martin
-
- Geografisk sted: Dragør, Vestamager, København
Du har fat i noget af det rigtige.
Du skulle meget gerne have en tar.gz fil, som du trækker over i System -> indstillinger -> tema vinduet, hvorefter du bliver spurgt om du vil 'apply new theme' (kender kun til den engelske betegnelse).
Hertil svarer du ja, også skulle den være hjemme.
Du skulle meget gerne have en tar.gz fil, som du trækker over i System -> indstillinger -> tema vinduet, hvorefter du bliver spurgt om du vil 'apply new theme' (kender kun til den engelske betegnelse).
Hertil svarer du ja, også skulle den være hjemme.
-
- Geografisk sted: Trekantsområdet
Det har jeg også prøvet og den skriver stadig at den ikke kender filen..
Har også prøvet at pakke den ud så det kun er en tar og det duer heller ikke.. Har prøvet at smide de 3 Nova mapper i .themes, men det hjælper heller ikke..
Har prøvet at fjerne Emerald pakken fra tarballen, og så det fejler.
Det virker som om de ikke helt kan snakke sammen?
Har også prøvet at pakke den ud så det kun er en tar og det duer heller ikke.. Har prøvet at smide de 3 Nova mapper i .themes, men det hjælper heller ikke..
Har prøvet at fjerne Emerald pakken fra tarballen, og så det fejler.
Det virker som om de ikke helt kan snakke sammen?
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Det skyldes sikkert, at der inde i tar.gz filen ligger adskilliger undermapper. Temaet findes i tre forskellige farvevarianter, plus der ligger et tema til Beryl/Emerald. Jeg prøvede at at navigere Emerald hen til Emerald udgaven af temaet, og dte blev installeret fint.
-
- Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg kan se i .themes at der er lavet en del undermapper, hvor Nova filerne er blevet pakket ud (Nova = hovedthemet) men det er stadig ikke at finde i oversigten. Jeg vil tro at det måske er en versionsforskel der kan gøre det?
Hvordan har du installeret Beryl/Emerald? Jeg undgår at installere det, for det ender med at fucke op
Men jeg vil så gerne have det, for det giver lige et par extra uundværlige features + det ser jo røv lækkert ud ift. standard themes.
Jeg har et Intel Extreme2 gfx, og 915 resolution fix installeret, men alligevel ender det i noget koks...
Hvordan har du installeret Beryl/Emerald? Jeg undgår at installere det, for det ender med at fucke op
Men jeg vil så gerne have det, for det giver lige et par extra uundværlige features + det ser jo røv lækkert ud ift. standard themes.
Jeg har et Intel Extreme2 gfx, og 915 resolution fix installeret, men alligevel ender det i noget koks...
/Ormen
-
- Geografisk sted: Kjøbenhavn
Jeg fik installeret det ved at pakke filerne ud og så trække mapperne over i 'tema håndtering' eller hvad den hedder...
Jeg vil gerne have noget a'la det her :
http://img503.imageshack.us/my.php?imag ... hottq6.png
Nogen der ved hvad den sorte windows kant hedder?
Og hvad er det der 'user interface preferences' halløj der er åbent?
Jeg vil gerne have noget a'la det her :
http://img503.imageshack.us/my.php?imag ... hottq6.png
Nogen der ved hvad den sorte windows kant hedder?
Og hvad er det der 'user interface preferences' halløj der er åbent?
Mvh
Martin
Martin
-
- Geografisk sted: Køge
Du kan også checke min eyecandy guide - http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=77694