Jeg var inde og indspille 4 numre på k.u.b.a. med min trio, Quantum Jazz, for første gang i december. Numrene er næsten færdigklippet nu og jeg har valgt at uploade dem på min server, til fri download og fri brug. Licensen er CC by-sa, så hvis du har lyst, skal du være fri til, at bruge numrene til en hvilken som helst fri/åben sammenhæng.
Quantum Jazz - Hand In Space (2009) [Ogg]
Quantum Jazz - Hand In Space (2009) [FLAC]
Filen indeholder numrene Hand In Space, Jingle Jazz, Casa Noir og Move, samt cover art.
Alle numrene er skrevet af undertegnet og trioen består af følgende medlemmer:
Piano: Sakse "Don S" Dalum
Bas: Bram Poulsen
Trommer: Rasmus B. Larsen
Enjoy.
Quantum Jazz (CC by-sa)
-
- IRC nickname: Don_S
- Geografisk sted: Melby, Nordsjælland
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Quantum Jazz (CC by-sa)
Hej
Jeg har hørt numrene igennem og det er i da sluppet ret godt fra, nu hører jeg jo normalt rock - så bare det at jeg hørte alle numrene igennem, tyder på at det lyder godt
Jeg har hørt numrene igennem og det er i da sluppet ret godt fra, nu hører jeg jo normalt rock - så bare det at jeg hørte alle numrene igennem, tyder på at det lyder godt
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
christian.arvai skrev:Hej
Tak.
Jeg er også overrasket over, hvor vellykket det er gået. Man kan sige, at det er ret svært at indspille Jazz-musik, da det hele helst skal tages i ét take, eftersom at alt optages samtidig og uden nogen metronom, for at bibeholde den "jamming"-feeling, der helst skal være over det - men både Hand In Space og Move tog vi first-take.
-
Hvis nogen er interesserede, har jeg nu uploadet en zip med alle numrene, der er færdigklippet. Derudover er sangene blevet tagget og der er inkluderet cover art. Kig i den første post, for link til download.
Hvis man bare vil have cover art'en, kan den findes her:
Hand In Space cover art
- Sakse "Don S" Dalum
Hvis man bare vil have cover art'en, kan den findes her:
Hand In Space cover art
- Sakse "Don S" Dalum