Quantum Jazz (CC by-sa)

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Quantum Jazz (CC by-sa)

Indlæg af Don S »

Jeg var inde og indspille 4 numre på k.u.b.a. med min trio, Quantum Jazz, for første gang i december. Numrene er næsten færdigklippet nu og jeg har valgt at uploade dem på min server, til fri download og fri brug. Licensen er CC by-sa, så hvis du har lyst, skal du være fri til, at bruge numrene til en hvilken som helst fri/åben sammenhæng.

Quantum Jazz - Hand In Space (2009) [Ogg]
Quantum Jazz - Hand In Space (2009) [FLAC]
Filen indeholder numrene Hand In Space, Jingle Jazz, Casa Noir og Move, samt cover art.

Alle numrene er skrevet af undertegnet og trioen består af følgende medlemmer:

Piano: Sakse "Don S" Dalum
Bas: Bram Poulsen
Trommer: Rasmus B. Larsen

Enjoy.
:)
Senest rettet af Don S 30. maj 2009, 00:22, rettet i alt 2 gange.
Billede

Billede Billede
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Quantum Jazz (CC by-sa)

Indlæg af Christian.Arvai »

Hej

Jeg har hørt numrene igennem og det er i da sluppet ret godt fra, nu hører jeg jo normalt rock - så bare det at jeg hørte alle numrene igennem, tyder på at det lyder godt :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Quantum Jazz (CC by-sa)

Indlæg af Don S »

christian.arvai skrev:Hej

Jeg har hørt numrene igennem og det er i da sluppet ret godt fra, nu hører jeg jo normalt rock - så bare det at jeg hørte alle numrene igennem, tyder på at det lyder godt :)

Tak. :)

Jeg er også overrasket over, hvor vellykket det er gået. Man kan sige, at det er ret svært at indspille Jazz-musik, da det hele helst skal tages i ét take, eftersom at alt optages samtidig og uden nogen metronom, for at bibeholde den "jamming"-feeling, der helst skal være over det - men både Hand In Space og Move tog vi first-take.
Billede

Billede Billede
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Quantum Jazz (CC by-sa)

Indlæg af Don S »

Hvis nogen er interesserede, har jeg nu uploadet en zip med alle numrene, der er færdigklippet. Derudover er sangene blevet tagget og der er inkluderet cover art. Kig i den første post, for link til download.

Hvis man bare vil have cover art'en, kan den findes her:
Hand In Space cover art

- Sakse "Don S" Dalum
Billede

Billede Billede