Hvad hulen er det for noget rod ??
Hvorfor skal det være så svært at få det til at virke i Linux ??
Personligt har jeg aldrig været glad for FireFox 3, der har fra dag et været problemer, og det er specielt når det kommer til Java, og det var det samme under Windows XP...
Jeg har i flere dage rodet rundt med det her, først skulle jeg bruge min digital signatur, men fandt så ud af at jeg skulle ha' den en tur gennem Opera, før der kom en brugbar fil ud af det, jeg fik også nogle pop-up vinduer frem, men kom aldrig frem til at det virkede...
Så ville jeg så logge ind på min Nordea netbank, og der gik det da helt i ged, så læste jeg lidt frem og tilbage, og fandt ud af at den ikke er glad for flere Java versioner installeret, så efter lidt oprydning der, så virker den nu
Men jeg skal gerne bruge min Digital Signatur til skat.dk - jeg har dog lige bestilt en alm. adgangskode dertil for en sikkerhedsskyld, men det der sker nu er at jeg får en fejlside når jeg prøver at vælge log ind med DigSig
Kode: Vælg alt
Der er opstået en fejl
Der er opstået en teknisk fejl. Fejl referencenr. rtbjhm
Prøv igen senere.
rtbjhm kan ikke bruges til en dyt, for hver gang jeg opdaterer siden ændres de til noget andet, så det er ingen specifik fejlmeddelelse...
Jeg er sikker på at det har noget med Java at gøre, men det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke kan ha' både Nordea og Digital Signatur på en og samme tid ??
Er der nogen som har prøvet denne kombination, og fundet en løsning, hører jeg meget gerne fra jer, er løsningen at smide FireFox 3 ud og installere FireFox 2, gør jeg det med glæde - venter sådan set blot på en undskyldning for at gøre det
Mange hilsner
Carsten