Hej Alle,
Har læst de forskellige indlæg og forslag til problemløsning, der er omkring Skype og manglende lyd.
Men desværre er der ingen af dem, som har afhjulpet mit problem med Skype, som er at der ingen lyd er, og der er hellere ingen lyd ind i mikrofonen?!
Håber at nogle kan hjælpe
Michael
Skype og manglende Lyd
-
- Geografisk sted: Tørring
-
Re: Skype og manglende Lyd
med hensyn til lyd generelt kan du installere pakken alsa-utils og så fra terminalen køre et program der hedder alsaconf som root. dvs sudo alsaconf
dette script vil faktisk næsten helt automatisk sætte dit lydkort op rigtigt og så kan du justere i volumen med alsamixer.
da jeg satte skype op på min nye bærbare var jeg nødt til at bruge lidt tid på at justere lyd i gnomes lydinstillinger og fravælge at bruge pulse audio for at det virker. jeg bruger alsa istedet for.
dette script vil faktisk næsten helt automatisk sætte dit lydkort op rigtigt og så kan du justere i volumen med alsamixer.
da jeg satte skype op på min nye bærbare var jeg nødt til at bruge lidt tid på at justere lyd i gnomes lydinstillinger og fravælge at bruge pulse audio for at det virker. jeg bruger alsa istedet for.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}