Jeg fik følgende meddelelse fra aMsn:
Du har modtaget en video samtale (lyd og video) anmodning. Denne funktion er ikke understøttet af aMSN og er blevet annulleret. Men, du kan stagdigvæk bruge webcam samtale.
Er der en messenger der kan lyd,- og videoopkald?
Jan
Messenger lyd og videoopkald
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Messenger lyd og videoopkald
amsn kan godt understøtte webcam, på den acer jeg havde hentede jeg programmet Cheese for at kunne få webcamet til at fungere, har du installeret det eller lignende programmer ?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Jeg har ikke forklaret problemet ordentligt. Jeg kan godt lave et videoopkald så vi kan se hinanden, men vi vil også gerne kunne tale med hinanden samtidig. Og det er åbenbart ikke muligt.
Jan
Jan
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
ok det er lyden der er problemet, jeg har ikke webcam mere så jeg kan ikke tjekke indstillinger, vi må lige have en af dem herinde der er bruger amsn og websamtaler til at hjælpe med opsætningen af lyden.
Med venlig hilsen Christian