lock Screen
-
lock Screen
Jeg har et lille problem og det er når jeg låser skærmen og den er det i en times tid. Så har uret stået stille i en time, når jeg eventuelt lukker nogle programmer bliver de ved med at stå i proceslinien/aktiviteslinien. Det eneste der hjælper er at jeg skal genstarte pc. Men det er lidt surt at gøre det hele tiden. Ved i hvordan jeg kan løse denne fejl
-
- Geografisk sted: Århus N
Re: lock Screen
Hvordan låser du din computer? Er det bare Ctrl+L?
Jeg har ingen problemer med at vænne tilbage til en låst computer. Alt er som før. Hvis dine programmer alligevel hænger og ikke kan lukkes ned, kan du gøre det gennem System --> Administration --> Systemovervågning --> Processor. Dér kan du lukke alle programmerne ned.
Jeg har ingen problemer med at vænne tilbage til en låst computer. Alt er som før. Hvis dine programmer alligevel hænger og ikke kan lukkes ned, kan du gøre det gennem System --> Administration --> Systemovervågning --> Processor. Dér kan du lukke alle programmerne ned.
-
nu har jeg ikke engang låst min pc, den har kun stået i standby i en time, og uret viser tiden for det tidspunkt hvor den gik i standby. Hvordan får man den til at opdatere sig selv automatisk. Men igen hvis jeg lukker et program bliver det med at stå i panelet, går jeg ind i systemovervågning er programmet ikke at finde. Det er Ubuntu 8.10 amd64 jeg kører. Det jeg mener der er problemet er at min skærm ikke bliver opdateret, når jeg vækker den fra en standy eller låser den op. Hvad er det jeg skal se efter
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
napisok skrev:nu har jeg ikke engang låst min pc, den har kun stået i standby i en time, og uret viser tiden for det tidspunkt hvor den gik i standby. Hvordan får man den til at opdatere sig selv automatisk. Men igen hvis jeg lukker et program bliver det med at stå i panelet, går jeg ind i systemovervågning er programmet ikke at finde. Det er Ubuntu 8.10 amd64 jeg kører. Det jeg mener der er problemet er at min skærm ikke bliver opdateret, når jeg vækker den fra en standy eller låser den op. Hvad er det jeg skal se efter
Jeg har oplevet feglen før. i forskellige versioner. det kan være et stykke hardvare (F.eks netkort, lydkort eller lignende) som ikke lukker rigtigt ned, eller ikke bliver loadet rigtigt.
helt præcis hvilken maskine er det vi snakker om?
Jeg er ikke sikker på jeg kender løsningen, men hvis jeg får alle detaljer om maskinen så burde det være muligt at finde løsningen et sted på nettet. Det skulle ikke undre mig om der ikke er en anden med samme maskine som har oplevet fejlen.
-
AMD Athlon64 5600+X2 Dual Core AM2 S-940 med onboard ati x1250 grafikkort, lyd realtek, sata hd, gigabyte GA-MA69GM-S2H motherboard
Men jeg har før kørt med kubuntu hardy og der virkede det.
Men jeg har før kørt med kubuntu hardy og der virkede det.