Efter 20 år med windows har jeg nu instaleret ubuntu på min bærbare Toshib og er rimelig overrasket over hvor godt den kører med det.
Dog er der et enkelt problem jeg håber nongen kan hjælpe med.
Efter installtionen tilpassede jeg skrivebordet og satte det op så jeg kun havde et panel (værktøjs linie) i bunden af skærmen, og dette virkede fint, men efter en genstart er panelet væk hvad gør jeg ?
Skrivebord
-
Re: Skrivebord
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- IRC nickname: freak
Med mindre der findes en genvej jeg ikke kender kan jeg ikke skrive noget i terminalen da alt lå i den værktøjslinie der er væk har kun mine genveje til internet og mail liggende på selve skrivebordet
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
hvis du taster [Ctrl]+[Alt]+[F1] så kommer du til en terminal hvor du kan logge ind og køre din komando. du kommer retur til det grafiske med [Ctrl]+[Alt]+[F7]
-
jamen det ændrede jo det hele jeg har åbenbart fået slettet gnom installerede pakkerne igen har fået mit panel tilbage men får nu efter opstart denne fejl melding
Panelet stødte ind i et problem under indlæsning af "OAFIID:GNOME_FastUserSwitchApplet".
Panelet stødte ind i et problem under indlæsning af "OAFIID:GNOME_FastUserSwitchApplet".
-
- Geografisk sted: Hedensted
Med venlig hilsen
Darmann
Darmann
-
Problemet er hermed løst
Tak for hjælpen
Tak for hjælpen