Var inde og ændre i "compiz" og lige pludselig kom der flimmer på skærmen. Forunderligt nok var det ikke efter en ændring, men efter jeg trykkede "X" på et spørgsmål om jeg skulle ændre noget i compiz, at den gik død. Nu, når jeg logger ind kommer jeg kun lige til at se min baggrund og så går den tilbage til log in sessionen igen. Failsafe og alle andre ting virker ikke, det eneste der ser ud som om kan bruges er Failsafe terminal.
Så ville høre om i måske havde nogle råd til hvordan jeg kommer ind på min bruger og mine filer igen.
Det er fra en frisk installering af Ubuntu 8.10 at uheldet skete.
Bærbar er "bricked" efter Ubuntu fejl
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Bærbar er "bricked" efter Ubuntu fejl
ScolA skrev:Så ville høre om i måske havde nogle råd til hvordan jeg kommer ind på min bruger og mine filer igen.
hej og velkommen til forum
jeg kan ikke hjælpe med selve grafikproblemet, men hvis du har nogle filer som du vil sikre, kan du bruge installationscd´en og kører ubuntu som "livecd", du kan så finde den installerede partition i "steder" og kopiere indholdet i sikkerhed.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Re: Bærbar er "bricked" efter Ubuntu fejl
Mange tak. Det vil jeg så prøve at gøre