Hvor blev den af?

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Jakob Dreyer
IRC nickname: Jakob Dreyer

Hvor blev den af?

Indlæg af Jakob Dreyer »

Når jeg åbner Firefox mangler jeg den øverste "proceslinie"!! Altså den med PROGRAMMER, STEDER, SYSTEM og så uret over til højre osv. Plus at der plejer da at være et kryds i højre hjørne af Firefox vinduet??

Jeg er helt sikker på den var der i går, men den er væk i dag?!?? Jeg har forsøgt at finde en indstilling men uden held?

Der må være noget jeg overser! Maskinerne gør jo ikke noget af sig selv vel? :shock:
Benjamin
IRC nickname: benjamin_FOX
Geografisk sted: Nykøbing F.

Re: Hvor blev den af?

Indlæg af Benjamin »

Det har vel ikke bare noget med fuldskærm-visning at gøre, vel (?).

Prøv evnt. 'F11'.
Mange hilsner
Asger [FOX] / 'Benjamin'

Pilot i Lolland Falster Svæveflyveklub - http://www.lfsv.dk
Se også: http://www.herningsvaeveflyveklub.dk

0-100 km./t. på mindre end 3 sekunder - og op til måske mere end 250 km./t. !!!
- det er de problemer, vi svæveflyvere må døje med :D
Jarlen
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Indlæg af Jarlen »

Jeg har også haft nogle småproblemer med at titellinje osv. forsvinder.
Som Benjamin er inde på, er problemet relateret til firefox' evne til at gå i full-screen mode. Problemet kan normalt løses ved at gå i full-screen, og tilbage igen (f11, 2 gange), men ja, det er lidt irriterende :-)
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
moquai

Indlæg af moquai »

Som jeg har læst det på nettet er det et problem mellem compiz fusion og firefox. Åben CompizConfig Settings Manager. Tryk på utiliy i venstre side. Tryk på workarounds. Fjern flueben fra legacy full screen. Det løser problemet hos mig. Prøv det og skriv tilbage, så vi kan høre om det virker.

Jan
Jakob Dreyer
IRC nickname: Jakob Dreyer

Indlæg af Jakob Dreyer »

Yes, f11 2 gange løser problemet.

Jeg kan ikke finde noget om full screen legacy i Utility i CompizConfig settings manager.

Jakob
moquai

Indlæg af moquai »

Kiggede lige efter for en sikkerheds skyld. Det kunne jo være mig der huskede forkert, men menueen er der. Glemte du at klikke på "Workarounds"? Efter at have klikket på "Workarounds" har jeg fjernet et flueben fra "Legacy Fullscreen Support". Og det løste problemet hos mig.

Her er et link til et af de steder jeg har læst: http://support.mozilla.com/tiki-view_fo ... &forumId=1

Jan
calvita

Indlæg af calvita »

har samme problem med at titellinjen er blevet væk og jeg kan ikke finde nogen steder med instillinger så jeg kan få den til bage.
jeg har kikket i CompizConfig og der var full screen legacy ikke slået til. det skal lige siges at det hos mig ikke kun er firefox der laver det nummer, men alle vinduer gør det,
underligt for jeg har ikke lavet om på noget og den gør det vel ikke selv.

mvh calvita