Foreningens økonomiske situation

Bidrag til Projektet Ubuntu - her koordinerer vi noget af arbejdet.
Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Re: Foreningens økonomiske situation

Indlægaf Pihl » 4. aug 2009, 13:31

Hej Jacob

Du er ikke blevet behandlet som "IT-kriminel af værste skuffe", og jeg ved at det har været en enig redaktion, som har været inde over sagen, og som har behandlet din "sag" personligt.

Jeg er også blevet orienteret om baggrunden for deres beslutning og historikken i sagen, og synes ikke der er taget nogen forkert beslutning.

Jeg vil heller ikke behandle din sag her i offentlig forum, og slet ikke i denne tråd som handler om noget helt andet, men hvis du har lyst er du velkommen til at skrive til mig personligt, så vi kan fortsætte dialogen om det. Jeg er godt klar over, at du ikke ligefrem bliver mere tilfreds af, at jeg synes sagen har været håndteret korrekt af redaktørene og administratorene, men forhåbentlig kan vi dog alligevel finde en afslutningpå det, som selvfølgelig også er en rigtig træls sag for dig.

Som sagt er du velkommen til at donere til foreningen, hvis det er noget ubuntu-specifikt, og der er naturligvis også en masse andre open-source projekter man kan støtte ;)

Og så vil jeg lade tråden handle om det, som den handler om: Ubuntu-foreningens økonomi.

Tilbage til "Projekt: Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster