Desktop effects

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Mikethk
IRC nickname: Mikethk

Desktop effects

Indlæg af Mikethk »

Jeg er ved at være godt med i Ubuntu, og har fået mange ting til at fungere rigtigt godt.

Dog har jeg glemt alt om spil i Ubuntu. Arbejdet er simpelthen for stort, når man tænker på det ofte ender med et dårligt resultat.

Men jeg vil gerne rode lidt med mit desktop, og har fundet det her på www.youtube.com http://www.youtube.com/watch?v=bzTmzA7rHQo

Nogle der lige ved hvad det hedder så jeg ik sku til at rode med at finde alle mulige.

Eller hvis andre kender et program der kan se mine workplaces udefra. Ligsom på filmen.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) :) :) :) :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
utopia
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Desktop effects

Indlæg af utopia »

Det er "compiz" der laver alle de der effekter. Her kan du læse om de forskellige indstillinger.
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=4393
Mikethk
IRC nickname: Mikethk

Indlæg af Mikethk »

Tak for det. Det var lige det jeg søgte :D Og det fungere skide nemt. Lækkert med Expo. Kan virkeligt bruges til noget. Resten er bare gejl. :P
Casper Hansen

Indlæg af Casper Hansen »

Mikethk skrev:Tak for det. Det var lige det jeg søgte :D Og det fungere skide nemt. Lækkert med Expo. Kan virkeligt bruges til noget. Resten er bare gejl. :P

Scale kan nu også bruges fornuftigt :wink:
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Troels

Indlæg af Troels »

Casper Hansen skrev:
Mikethk skrev:Tak for det. Det var lige det jeg søgte :D Og det fungere skide nemt. Lækkert med Expo. Kan virkeligt bruges til noget. Resten er bare gejl. :P

Scale kan nu også bruges fornuftigt :wink:

Det er yndlingseffekten, og efterhånden det eneste der holder mig på Compiz.

Nå ja, også blær-effekten overfor vennerne :lol: