Hej
Er der nogen herinde der har lyst til at give mig en invitation til nordic-t.org.
På forhånd tak for hjælpen.
Invitation til nordic-t
-
- IRC nickname: Phs80
- Geografisk sted: Vejle
Invitation til nordic-t
Mybook M16 - 15.4" TFT Widescreen 1280 x 800 - Intel Core 2 Duo T7700 2.00 FSB800Mhz - 4 GB DDR2 RAM 667 MHz - 250 GB HDD SATA 7200RPM - Geforce 8600 GT 512 mb - Billede af en hund og en kat på ydersiden!!!! Samt en 7 år gammel stationær.
-
- Geografisk sted: Århus
Re: Invitation til nordic-t
Den side ser lidt lyssky ud..
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Jeg skrev:Den side ser lidt lyssky ud..
Det er en standard bittorrentside.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
-
- IRC nickname: neglesaks
- Geografisk sted: Helsingskør Kommune & Omegn
Jeg er selv stor fan af dels Bittorrent teknologien samt deling af data, og jeg skal ikke være representant for korstoget imod de slemme, slemme pirater, men jeg vil mene at det nok er mest hensigtsmæssigt for UbuntuDanmark som forening at generelle henvisninger til websites der af visse PK personager potentielt kan opfattes som ulovlige (yada yada) holdes privat via IM eller pm på IRC.
Medmindre der faktisk henvises til gratis, Public Domain eller CopyLeft indhold, naturligvis.
Men dette er kun mine 2 øre...
Medmindre der faktisk henvises til gratis, Public Domain eller CopyLeft indhold, naturligvis.
Men dette er kun mine 2 øre...
To force a man to pay for the violation of his own liberty is indeed an addition of insult to injury.
- Benjamin Tucker
Friends don't let friends do Windows.
- Benjamin Tucker
-
- IRC nickname: eitreach
Jeg synes ikke det er helt hensigtsmæssigt at spørge efter den slags her. Vi, og jeg har intet imod torrent-brug, men det vi benytter os af heromkring kan som regel findes på torrent-sider som ikke kræver invites.
Håber du forstår. Vi prøver ikke at censurere internettet eller andet.
Håber du forstår. Vi prøver ikke at censurere internettet eller andet.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
Når det kommer til software, programmer etc. er jeg imod piratkopiering. Det skader Open Source mere end det gavner.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- IRC nickname: neglesaks
- Geografisk sted: Helsingskør Kommune & Omegn
Casper Hansen skrev:Når det kommer til software, programmer etc. er jeg imod piratkopiering. Det skader Open Source mere end det gavner.
Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres.
To force a man to pay for the violation of his own liberty is indeed an addition of insult to injury.
- Benjamin Tucker
- Benjamin Tucker
-
neglesaks skrev:Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres.
Ja som min Vistaven plejer at sige: "Open Office er noget lort..." Når man spørger om uddybelse så får man bare: "Jamen det er det bare."
-
- IRC nickname: sound
Casper Hansen skrev:neglesaks skrev:Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres.
Ja som min Vistaven plejer at sige: "Open Office er noget lort..." Når man spørger om uddybelse så får man bare: "Jamen det er det bare."
jeg kan så faktisk godt forstå den argumentation.. manden bruger vista. han er sikkert glad for vista og er glad og tilfreds med microsoft office pakken. manden er måske enda godt kendt og tænker ikke over hvordan han gør tingene men gør bare som han plejer. han er glad og tilfreds med tingene som de er og hvis han så pludselig skal til at lære noget nyt at kende så kræver det en indsats som han ikke er klar til at putte i det.
det er derfor helt rigtigt af ham at sige at ooo stinker for det er jo ikke det han er vand til, og han kan pludselig ikke alle de ting som han er vand til bare at kunne uden problemer.
det han så måske mangler er den lille afslutende bemærkning at det bare er hans mening.
-
soundpartner skrev:jeg kan så faktisk godt forstå den argumentation.. manden bruger vista. han er sikkert glad for vista og er glad og tilfreds med microsoft office pakken. manden er måske enda godt kendt og tænker ikke over hvordan han gør tingene men gør bare som han plejer. han er glad og tilfreds med tingene som de er og hvis han så pludselig skal til at lære noget nyt at kende så kræver det en indsats som han ikke er klar til at putte i det.
det er derfor helt rigtigt af ham at sige at ooo stinker for det er jo ikke det han er vand til, og han kan pludselig ikke alle de ting som han er vand til bare at kunne uden problemer.
det han så måske mangler er den lille afslutende bemærkning at det bare er hans mening.
Glemte måske at nævne, at han lige havde betalt 1000 kr. for en Office pakke og aldrig har prøvet OOo. Og nej, man kan ikke postulere en påstand uden belæg.
-
- Geografisk sted: Fredericia
Det er aldrig rart at finde ud af at man lige har smidt 25 guiness serveret på en pub - lige ned i en plastikskive
SKÅL
SKÅL
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."