Jeg havde med stor succes installeret ubuntu 8.04 på min Siemens Laptop Amilco Mit creative life webcamera fungerede flot. Det er et camera uden driver og det er med usb
Så ville jeg følge med tiden og så installerede jeg Ubuntu 8.10 men her virker CHEESE ikke. For at være helt sikker gik jeg tilbage til 8.04 og så kørte cheese igen.!!!!!!!!
Hvad er fejlen og kan den rettes?? Skriv venligst direkte en email. Man overser den ellers.
Et spørgsmål til: Hvordan søren får jeg min kompozer til at skrive dansk? Jeg har prøvet med den danske sprogpakke, men der er øjensynlig en 40 fejl = jeg sidder 40 til 50 cm fra computeren
Venligst olehasselbalch@gmail.com
cheese med ubuntu 8.04 og ubuntu 8.10
-
- IRC nickname: oz6oh
- Geografisk sted: ballerup
-
Re: cheese med ubuntu 8.04 og ubuntu 8.10
To ting:
Det vil være til stor hjælp at skrive her i stedet for en privat mail. Så er der andre, der kan få gavn af hjælen. Den anden ting: Lav venligst en tråd pr. spørgsmål Det gør forumet mere overskueligt.
- Hvad mener du med, at Cheese ikke fungerer? Kan det ikke installeres?
Det vil være til stor hjælp at skrive her i stedet for en privat mail. Så er der andre, der kan få gavn af hjælen. Den anden ting: Lav venligst en tråd pr. spørgsmål Det gør forumet mere overskueligt.
- Hvad mener du med, at Cheese ikke fungerer? Kan det ikke installeres?
Når en tråd er løst så marker den løst